Zoals wel vaker kan gebeuren bij dit soort gigantische games.
In Oblivion had ik dat ook met die farm die je moet clearen van trolls voor een herenigde tweeling.
Trolls waren er niet, maar ik vond via Oblivion wiki wel een quest pagina waarin een grot stond waar ze zouden kunnen zitten. Ja, daar zaten de trolls die volgens de quest wiki werden beschreven. Ik ze allemaal doden, was toch maar een niveau grot. Nee hoor, net niet die 3 die ik moest hebben om verder te kunnen met die farm quest.
Ik heb zelfs ergens op internet gelezen dat er mens(en) waren die echt pas een heel ''echt'' jaar later na heel wat uren de juiste 3 trolls vonden ver van hun plek bij de farm. Hoe lange je wachtte, werd er gezegd, hoe verder ze zouden zijn.
Gek genoeg was dit wel de eerste keer dat ik in de glitch/bug trapte, want de vele vorige keren ging het wel goed. Nooit gedacht dat het waar was, tot ik er zelf dus intrapte.
Skyrim zit inderdaad ook vol met dit soort dingen, maar trust me dat je Oblivion eerst maar eens goed gespeeld moet hebben voor we weer dit soort uitspraken doen.
Klik om te vergroten...