Geen probleem, was het al weer vergeten
Over de race, junior terecht gediskwalificeerd, hij heeft aardig wat mensen in meerdere capriolen kansloos gemaakt voor de race.
Ongelukjes kunnen gebeuren, maar je moet ook voorzichtig zijn, ik kan niet zo goed inhalen en wil vooral koste wat koste niemand botsen, wat erin resulteert dat ik vaak als ik meer snelheid heb in een bocht juist afrem en uiteindelijk op achterstand kom te liggen, maar dan raak ik ten minste niemand tijdens mijn inhaalmanoeuvre. Dat inhalen moet ik dus nog beter leren.
Heat 2 ging ik lekker, maar gelijk bij de start door de actie van junior al plaatsen verloren en schade, toen later toen junior loyals auto als rem gebruikte die tegen mij gelanceerd werd waren al mn bumpers rood, en daar hielp de pitstop ook niet bij, hierdoor was ik elke ronde een seconde langzamer. Dan ook nog een incidentje in de laatste bocht van ronde 1 in heat 2, waar ik meer snelheid had en mt cook in wou halen door binnendoor te gaan, maar mt cook en b tender raken elkaar waardoor ik weggedrukt wordt en meteen 4 plaatsen verlies. Daarna was het een verloren race en ik baal ervan dat ik zo benadeeld ben, maar goed, ik geloof wel dat niemand het met opzet doet. Vind t wel raar dat na de dsq de racers eronder niet 1 plaats naar boven opschuiven, je wordt wel heel erg benadeeld door die acties van zo'n racer, maar dat wordt dan niet gecompenseerd naar de dsq, ook al is het maar 1 puntje, maar goed.
EDIT: Ik zie trouwens net dat junior dsq is voor heat 1? juist heat 2 heeft ie rare manoeuvres gemaakt, zie ronde 1 waar ie buitenom de baan op komt en een totale botsing veroorzaakt en hoe hij remt op loyals auto en hem tegen mij aan lanceert.
anyway, thumbs up voor de organisatie, jullie doen het top, en hopelijk de volgende keer een eerlijker race!
Net paar rondjes geoefend op de track voor aankomende woensdag, vooralsnog kom ik niet ver dan een lage 1.45 nu weer met handmatig schakelen.
Laatst bewerkt: 4 feb 2012