[XOne] UFC Undisputed 3

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 5 feb 2012.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203



    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360 | PS3
    ~
    Uitgever
    THQ
    ~
    Developer
    YUKE's Future Media Creators
    ~
    Genre
    Fighter
    ~
    Release datum
    17 Februari 2012​

    [​IMG]

    De sfeer druipt bij het opstarten alweer van het scherm af, de game ademt UFC en fans zullen dan ook zo snel mogelijk een eerste wedstrijd willen vechten. Een keus in het uitgebreide menu dient echter eerst gemaakt te worden en toont meteen aan dat de nieuwste telg een zeer uitgebreid pakket is. Een veel gevraagde carrièremodus is toegevoegd aan de game: meer dan 150 vechters zijn inbegrepen in dit keer maar liefst 7 gewichtsklassen en ook online kan er geknokt worden. UFC Undisputed 3 barst van de content en voegt naast de UFC zelfs een compleet andere competitie toe: Pride.

    Pride is harder, bruter en gekker dan UFC. Trappen op het gezicht en het hoofd als voetbal gebruiken; Pride is een stuk extremer en laat het allemaal toe. Het is ook een competitie die meer op entertainment is gericht en het brengt de opkomst van de vechters spectaculair in beeld als een ware show met lichtflitsen en lasers. Nederlands trots Bas Rutten, die Pride van commentaar voorzag, presenteert de wedstrijden van de Pride-competitie. Pride is een grote toevoeging en voelt aan als een game verwerkt in een game.

    De lange ontwikkeling die in de game is gestoken werpt niet alleen zijn vruchten af met veel content en de toevoeging van Pride, maar laat tevens zien dat er uitgebreid naar feedback van fans is geluisterd. Op basis van die feedback is verder de carrièremodus toegevoegd en ook zijn de controls aangepakt. De games zijn nooit laagdrempelig geweest en om nieuwe spelers aan te spreken bevat het nieuwe deel zowel naast de geavanceerde controls ook een simpele besturing. Ideaal voor de beginner, die naarmate de game vordert wel wordt aangemoedigd over te stappen naar de geavanceerde controls om kennis te maken met alle aspecten van het gevecht, want met deze besturing zijn er meer en betere moves mogelijk in een gevecht.

    Datzelfde gevecht is ook meteen wat de game maakt of breekt en UFC Undisputed stelt ook binnen de ring niet teleur. Het begint al met de opkomst van de spelers en het tonen van scheidsrechters en de mooie dames: beter uitgewerkt en helemaal waarheidsgetrouw. Als het gevecht van start gaat wordt duidelijk dat er nogmaals naar de fans is geluisterd; de camera hangt namelijk niet boven de ring zoals voorheen, maar zit veel dichter op de vechters en het lijkt hierdoor alsof je zelf in de ring staat. Dichterbij betekent intenser en brengt tevens de verbeterde graphics goed in beeld.

    Qua gameplay gaat het 3e deel gewoon verder met de sterke gameplay van de vorige 2 delen, maar zijn er natuurlijk een aantal nieuwigheden. Net als in het echt is het nu mogelijk om je tegenstander TKO te slaan door consequent op een deel van het lichaam te slaan of te schoppen; deze plek wordt dan steeds beurser en genoeg trappen op bijvoorbeeld een been zorgen ervoor dat deze lam wordt en je tegenstander TKO gaat. Er zijn meer moves dan ooit in een UFC Undisputed en het nieuwe submissiesysteem is toegankelijker en beter op te pikken. Tel hierbij op dat elke vechter ook weer zijn eigen bewegingen en eigen stijl heeft en je kunt je weer tientallen uren vermaken met de nieuwe UFC-game.

    Bron: http://www.xboxonly.nl/previews/2281/UFC_Undisputed_3_-_Grootser,_bruter_en_intens/

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Who will be the cover athlete? You decide...


    Dedication, Preparation, Talent


    What's new?


    Debut trailer


    The introduction of Pride


    Prediction UFC 141 Overeem (Ned) vs. Lesnar (USA)


    Alistair 'The Reem' Overeem making his way to the UFC

    [​IMG]
    [​IMG]

    Frank Mir doesn't want to be f*cked with

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    Na UFC Undisputed 2010, kan ik natuurlijk niet wachten op UFC 3. THQ is afgestapt van het idee dat er elk jaar een nieuwe sportgame uit 'moet' komen. Ondanks dat het financieel zeer welkom was, hebben ze er toch voor gekozen een echte vernieuwende en door-ontwikkelde game uit te brengen, en dat lukte niet binnen een jaar.

    Ik kan in ieder geval niet wachten tot 17 februari!

    [​IMG]

     
  2. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar komen heb de demo gespeelt en vond hem echt top aanvoelen vooral de Pride mode
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Na een leuk 2009 deel, een sterk verbeterd 2010 deel verwacht ik toch ook flink wat fans voor UFC 3! Zeker nu Overeem ook bij de UFC aangesloten is.

    Wist je trouwens al dat wanneer je ze op facebook liked, je een code ontvangt waarmee je Alistair Overeem als DLC kon downloaden?
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan echt niet wachten op deze game. Nog maar 12 dagen. :+


    Waar kan ik hun Facebook precies liken?
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als het goed is hier..

    Anders moet je UFC Undisputed even liken op facebook en dan links in het menu 'Get Alistair Overeem' klikken.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Fight Night Round is meer mijn ding omdat ik gewoon klappen verkopen gaver vind dat het grondwerk, maar in deze demo heb ik toch zeker meer dan 10 matches gespeeld.

    Zag er allemaal verzorgt uit en het vechten werkt echt lekker, ook het grondwerk vond ik tof. Zo'n zieke powerkick tegen iemand z'n hoofd en als hij dan KO op de grond ligt snel nog een paar harde klappen geven is echt sweeeeet. Had een paar keer gehad dat ze dan zeg maar nog zo duizelig zijn dat ze niet eens langs de scheidsrechter staan bij de bekendmaking van de winnaar. *)
     
  7. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit Alistair Overeem er dan niet standaard in ?
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee, misschien nog als extra speler pakket, maar dat zal dan wel betaald zijn. Heeft er iets mee te maken dat hij pas net zijn eerste gevecht heeft gehad en nu ook gelijk voor de titel mag.
     
  9. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het geliked en mijn mailadres enzovoort ingevoerd. (Ook geshared.)

    Moet ik nog wachten tot 14 Februari of kan ik het elk moment in mijn postvakje verwachten.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je moet nog wachten tot de release inderdaad.
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    De release in Nederland is toch op 17 februari? Je krijgt dus de code op 14 februari en de game pas drie dagen later?
     
  12. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet je regio selecteren, dus het kan zijn dat wij het pas 17 Februari krijgen.
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar mijn vraag is wanneer hij word gereleased in NL, want ik zie 14 februari en 17 februari allebei gemeld worden als Nederlandse release.. :)
     
  14. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht 17e, Amerika 14e.
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Klopt helemaal... Dit omdat het in Nederland standaard is dat games op vrijdag gereleased worden (en films op Donderdag). Zo hebben games, films etc in Amerika hun 'eigen' dag.
     
  16. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Bij bol.com staat 14-02-12
    Heb bol ook een mail gestuurd en ook daar krijg ik deze datum?

    Zie het wel :)
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hmmz, in de MyCom waar ik werk, staat gewoon 17-2. Samen met mijn vorige post, dat alle games op vrijdag worden gereleased, zou ik ook maar van die datum uitgaan.

    Hoe dan ook, het zou nice zijn als je hem een paar dagen eerder kreeg natuurlijk :cool:. Ik kan niet wachten!

    Voor meer info:
    https://www.facebook.com/UFCUndisputed
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Als hij verkocht word op de 14e (wat ik helaas onwaarschijnlijk acht na de post van Ypuh), maar kan je het hier laten weten of het gelukt is?
     
  19. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Als ik hem de 14e ontvang krijg je dat te horen..
    En het is niet waar dat alle games op een vrijdag uitkomen hoor..

    aantal voorbeelden:

    Kingdoms of Amalur 09-02-12 (Donderdag)
    Syndicate 23-02-12 (Donderdag)
    SSX 01-03-12 (Donderdag)
    Mass Effect 3 08-03-12 (Donderdag)
    Fifa Street 15-03-12 (Donderdag)


    en zo zijn er nog zat games te noemen die niet op vrijdag uitkomen.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2012
  20. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Laatst bewerkt: 10 feb 2012

Deel Deze Pagina