[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Ik zorg er voor dat mijn team wint, ik sta #1 maar dan krijg ik bv. MVP3... onzin maar goed. :)
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je dat echt gelooft hoe verklaar je dan dat jij een enorm hoge k/d hebt en ik een vrij hoge w/l ?

    ik denk dat dat is omdat voor de kills gaan heel weinig bijdraagt aan of je team wel of niet wint. Tuurlijk helpt het wel iets, maar het staat niet in verhouding tot een extra man op de vlaggen

    Conquest is volgens mij 90% veldbezetting en 10% kills maken. Hoe dat in Rush zit durf ik niet te zeggen, daar speel ik het te weinig voor. Kan me voorstellen dat je daar omdat de mappen wat meer lineair zijn een grotere bijdrage kan hebben als je een looproute goed afsnijd. Denk niet dat daar alle verdedigers perse op de objective hoeven te zitten :+ Maar in CQ ligt dat toch wat anders
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  3. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je eens kijken hoe hard je tickets verdwijnen als je geen flag meer hebt kan je niet tegenaan killen, maarja iedereen moet spelen zoals ze willen. Maar als je voor k/d gaat ben ik van mening dat dat niet in het voordeel van je team is
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Niet normaal, 2x op rij schiet ik met een close range '900' wapen van 4 meter afstand op iemand en ik sterf beide keren terwijl ik begon met schieten en wist waar hij vandaan kwam.
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer zouden ze de volgende DLC ook alweer onthullen of de release datum vertellen :p

    Overigens vind ik BF3 nu alleen leuk met vrienden, maar eerst was het zelfs in je 1tje leuk.
    Hebben andere dat ook?
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschil in w/l is erg simpel. 7 van de 10x speel ik alleen (als zijnde zonder mensen met wie je daadwerkelijk communiceert).

    Ik vind het gewoon absurd als je zegt dat kills maken niets bijdraagt t.o.v. de objectives. Moeten we voortaan vragen aan de vijand of ze alsjeblieft weg gaan van de objectives? :+

    Nee maar o rly. Ik speelde voorheen veel rush, laatste 2 a 3 weken wat meer conquest vanwege de meer vrijheid. En het is zeker zo dat in Rush kills méér toevoegen aan de objectives. Sterker nog, als verdediger is dat je doel :+

    Toegegeven, Het is minder belangrijk in Conquest, maar zeker geen 10%.

    Ik heb niet gezegd dat ik voor mijn K/D speel maar gewoon voor kills. Ik krijg meer plezier uit het killen en vernietigen van voertuigen dan de objectives pakken. Als daar dan toevallig een goede K/D aan vast zit so be it.

    Zeker nu ik meer conquest speel is mijn K/D sowiesow drastisch gezakt. Ik zat op 4.6 en nu bijna aan de 4.0 dankzij conquest. Het is minder voorspelbaar als Rush. Maar das niet erg :)

    Met Rush was het ook makkelijker. Dan heb je bijv. bij Operation Firestorm maar 2 Jets (één per kant). Je haalt de vijandige jet neer en je heb alle tijd in de wereld (relatief gezien) om de tegenstander hun voertuigen neer te halen. Of met Noshahr Canals in de little bird met enige echte bedreiging de AA gun. Dan sta je zo 30-2 bijv.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Nog 30 000 punten en ik heb mijn USAS-12, wat een abuse met dat ding. Ze schoten net vanuit een onmogelijke hoek en toch ging iedereen dood _O_

    Op het begin had je al die newbs die tactical lights gebruikten, die zijn nu weg maar ondertussen heeft iedereen rank 43 bereikt en is dit unlocked.
     
  8. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb meer fun met vrienden, maar alleen heb ik ook nog wel plezier. 7 van de 10x ben ik dan in de jets of helis te vinden :+
    USAS-12 word nog gepatched éh. Het is een sterk bak beestje, zeker met frags kan je aardig wat schade aanrichten (alhoewel je soms wel hele magazijnen er zo door heen jaagt). Maar verwacht echt geen super deluxe killing machine :+
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik speel eigenlijk alleen maar in mn eentje :+
     
  10. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Same over here, mate! :9

    Je weet wie het zegt. :+
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Mijn famas is kapot, de eerste die hem komt halen krijgt ze!!!

    met PK-A 3.4x scope en foregrip en de heavy barrel!!!!
     
  12. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    kom eraan lol is wel een fijn wapen dude vind hem bijna zo fijn als de AEK 971
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    haha, ik vind hem ook erg goed maar hij ging net niet zo lekker


    Nog 20k punten en ik heb mijn USAS.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zijn er hier mensen die regelmatig met 3 vrienden spelen? Ik speel eigenlijk altijd met 1 vaste maat maar dit weekend een paar keer met zn 4en geprobeerd maar wat is dat nog steeds een drama

    allemaal open nat , allemaal portforwarding goed geregeld , allemaal 40mbit lijn of sneller en dan nog disconnects, geen rooms kunnen vinden , steed in verschillende teams geflikkerd worden etc

    valt me erg tegen
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Gebruik je quick match? Want quick match heeft nog steeds problemen.

    Ik zoek altijd met de server browser. We komen nog wel vaak in verschillende teams terecht, maar ik zoek meestal naar een game met 15 spelers als ik met 3 of 4 man speel, dan is team switchen vaak nog mogelijk en garandeer je dat je genoeg ruimte hebt.

    Ik zoek altijd alleen maar op Europese servers, en ik heb vrijwel nooit disconnects. Ook zijn er altijd genoeg servers te vinden.

    EDIT: let erop dat die servers met die rare codes UK servers zijn en region locked zijn. Ze staan er wel tussen als je op Europese servers zoekt maar je krijgt een connection failure als je ze probeert te joinen.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als ik server browser gebruik zie ik vaak alleen maar volle servers (ook al heb ik dat uitgevinkt staan en filter ik op 5+ , CQ, europees)

    En als ik er dan 1 vind met 15 man erin en ik klik er meteen op word ik in de queue gezet :+
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Werkt idd erg slecht. Vond het al teleurstellend dat je maar met max 4 man kan joinen, maar zelfs dat werkt matig. Als je in verschillende teams zit spelen wij meestal gewoon door tot er mensen kunnen switchen.
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    :{ Vreemd. Ik zet hem op 5+/15+ en ga meteen naar de laatste pagina. Servers zijn namelijk op number of players gesorteerd. Dan vind ik een server waar een man of 15 inzitten en meestal zitten we dan bij elkaar in het team. Dan is het vaak alleen nog even squad switchen.

    EDIT: overigens dat je in andere teams gegooid wordt heeft te maken met de agressieve auto-balancing. Die houdt squads namelijk niet bij elkaar als het verschil groter dan 4 word. DICE had wel op hun blog gemeld dat ze er naar gingen kijken voor de volgende update.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  19. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel ook bijna altijd met 4 man maar wij hebben eigenlijk zelden problemen. Als ik host zoek ik altijd CQ via quick match, naar mijn idee krijg je dan de beste servers (weinig lag). Af en toe krijg ik 1 of 2 keer een error, maar daarna kunnen we meestal gewoon een match zoeken. Paar mensen hebben een moderate nat, maar zelfs dat levert bijna geen problemen op.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :| Dan ga ik de volgende keer maar wat poorten dicht gooien , kijken of dat helpt

    Kan ook gewoon domme pecht geweest zijn, ik doe het niet zo vaak maar het was echt het hele weekend drama
     

Deel Deze Pagina