[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Word je gewoon weer uit de game gekickt na een group en quick travel. 8)

2. Seh

Seh Guest

Denk niet dat een MMO wat voor jou is dan. :+

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik merk het enorm. 8)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ssst er zijn andere wegen, maar dat mag ik niet meer zeggen kleine Padawan. :+

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Praat eens met Kilnesh in de guild is een nederlander en die kan je helpen met het gearen voor level 50 raids, misschien bevalt dat je wel.

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    even nog een vraag. ik heb 2 schijven in mijn pc. een C: (moet windows) en een andere met daarop 2 partities (M (Media) en S (spellen). nu raad je al dat ik Swtor op S: geïnstalleerd heb. maar is het nou beter om het gewoon op de C: schijf te installeren? i.v.m snelheid van het spel?
    bij andere spellen is het geen probleem (wow onder anderen)

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Kerel, jij zou een betere pc dan ik moeten hebben en jij kan niet alle instellingen op max draaien? Ik heb alles op max en heb AA nog een keer geforceerd naar 8x en ik haal gemiddeld 45fps, met uitschieters naar 100fps in binnen gebieden.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Beste is om een SSD van 128gb te kopen. Daar installeer je windows en swtor op en je pc start binnen 12sec op (bureaublad, alles geladen) en max laadtijden worden 10sec in swtor (uit eigen ervaring, ik ben altijd de eerste in een pvp warzone)

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    OMG foundry en BP gefixed op HM?? heb ze dit weekend beide gecleared.... heb niet veel kunnen spelen maar wel gecleared + 5 gear pieces dus zeker nice.

Alt is leveltje 16 nog altijd, doe alleen pvp:p ben al rankje 12 haha.

had laatst een Tank toen we foundry HM gingen doen die zat te zeuren om mijn gear. hij zegt als jij healed whipe we etc bent niet sterk zat. Dus ik zei dat die me een kans moest geven, aangezien ik het handig kon. Ik zeg skill telt ook nog voor iets... En heb foundry makkelijk gehealed, hij snapte er niks van:p bij elke fight, boss fight etc nog meer dan de helft van mijn Force over, sorceror healed echt ideaal, als je het goed doet raak je nooit oof.

Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ok bedankt voor de tip. alleen zit een ssd schijf even niet in mijn budget.
    maar het is dus wel beter om windows en swtor samen op 1 schijf te hebben.
    ik ga vanmiddag swtor maar deinstaleren en op C: installeren. hopelijk werkt het dan beter.

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Of de hele SWTOR map verslepen naar je c schijf en een nieuwe snelkoppeling maken op je bureaublad/start window ;)

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hebben jullie ook last van hetvolgende:

Op een normaal avondje zijn er ongever 140 tot 180 mensen op de fleet. En ik doe er letterlijk een uur over om een group te vinden voor een hardmode flashpoint... Niemand praat, niemand doet iets... wtf doen die mensen de hele tijd op de fleet? want er zijn zeker van die 140 tot 180 man 100 mensen level 50...

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik moet het doen met 80 mensen. Die alleen black talon willen doen want die is makkelijk.

Mijn guild wilt wel helpen maar we hebben geen healers vaak.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Bij het PvP board rondhangen?

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nee gewoon overal -_- meestal man of 10 ofzo rond dan bord. Net wat lastpak zegt, iedereen wilt wel BT HM doen, verder niks -_-

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ligt denk ik aan je guild, in tweakers (empire) zijn vaak wel mensen die ook andere HM's doen.

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja er gaan ook wel mensen van de guild mee maar niet altijd. maar vind het gewoon klote dat er zoveel man op de fleet staat, en niemand die iets wilt doen behalve BT HM....

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik kan zometeen weer 4 Champion bags openen, nu hopen op leuke spulletjes en geen Vests, daar heb ik nu al 3 van :9

EDIT: Yeah :cool:, een paarse Lighsaber rijker :cool:

Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja dit werkt een stuk makkelijker.. (en ik altijd maar deinstalleren en weer installeren|:-)

alleen helpt het allemaal niet. alles wat maar mijn internet verbinding kan storen (side bars enz) en ook maar 1 bureaublad gekozen (had eerst dat ie om de 30 seconde een andere had), poorten open gezet op mijn router, maar nog steeds haperingen.
    ik heb in totaal 4 gig geheugen, en krijg er 4 gig bij. nu maar hopen dat dat helpt. anders weet ik het ook niet meer.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gisteren ook Boarding party HM gecleared. Toch weer een mooie chest piece Tier 1 erbij. Nog paar items Tier 1 en ik heb alles, dan maar op naar Tier 2 / 3 :p

Deel Deze Pagina