Ik denk dat Gakki vast vooruitloopt op Project Copernicus, alhoewel ik niet precies weet hoe dat gaat lopen: http://massively.joystiq.com/2011/1...a-website-portal-to-project-copernicus-world/
Je kunt mij wel toevoegen maar ik ga hem sowieso op de PC spelen er schijnen dus mods voor te komen en ofc veel sneller/meer patches.
Tis toch leuk om spelers in je friendslist te hebben die hetzelfde spelen en dan te kunnen zien waar en hoever ze zijn enzo? Vind ik wel @Tyspolir: Dat van Copernicus' world had ik nog niet gezien. Cool!
Iemand die toevallig een shipping order heeft lopen waar het redelijk goedkoop is? Maatje van me en ik willen ook graag deze game bestellen, meestal krijg je bij 3 aankopen gratis shipping oid toch? Edit: 10,000 jaar aan lore zie ik? NICE!
IGN een 9. Ze schijnen te vertellen dat er wel foutjes inzitten, maar dat het in een game als deze maar om een ding draait: Gameplay en die is volgens hun kennelijk perfect. Lees wel dat ik dit bericht van EvilGamerZ heb, dus kan het niet officieel bevestigen tenzij ik het nakijk. Fokking nice, game komt er nu zeker. \o/
Er staat 'Aankomende vrijdag livecast en review" op de frontpage, maar dat is van afgelopen vrijdag. Halen ze natuurlijk weer niet weg ook.
zo zo goeie cijfers haalt ie! Ik zou gaan sparen voor een nieuwe bank maar miss kan ik deze nog stiekem ff mee pikke
Erg is dat hè... Heb nog weken, zo niet maanden aan gameplay liggen, maar toch niet kunnen wachten om Amalur te ontdekken
Mja, ik heb alleen nog AC revelations liggen en daar wil ik niet aan beginnen, want dan wil ik eerst die uitspelen. Zit nu uit armode Daggerdale te spelen ...
Ik heb Skyrim nog niet uitgespeeld en kijk al uit naar deze titel. Dunno waarom ik TES steeds links laat liggen. Gebrek aan uitdaging gok ik.