[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Altijd zo gaaf die AA vs. Little Bird gevechten. Een goede AA driver wint van de Little Bird met gemak, en andersom wint een slimme Little Bird piloot.

    Voordeel van de Little Bird is dat je echt van aardig ver een guides missile kan afvuren die de AA ook gelijk in 1 klap Disabled. Soms zit je in de AA en kan je maar niet uitvogelen waar dat rotvliegtuigje zit totdat je de raket op je af ziet komen van heel ver weg. :9
    Maar als een AA een Little Bird gewoon vol in z'n vizier heeft is het 1-0 voor de AA.

    De Amtrac kan trouwens ook aardig een bitch zijn als die zich gaan bemoeien tegen de AA.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, wat is Kharg Island ook een bazen map zeg. Eerst als een baas met een andere squadmate in een Viper vijanden neerknallen en een Flanker neerhalen en vervolgens eruit springen, en met mijn parachute landen op een gebouw. Twee gasten erin neerschieten, trap naar beneden en de M-COM station activeren. En vervolgens neergeknald worden en de vijand de bom weer onschadelijk maakt.... :+
     
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met de little bird via veel routes komen. Zeker als de little bird uitgerust is met laser painter kan hij een pain in the ass zijn. Maar dat zijn altijd spannende gevechten idd.

    Amtracs zijn under-rated. Het zijn beesten van machines (zeker gezien hij ook reactive armor heeft) maar er word te slecht gebruik van gemaakt. 9 van de 10x als er gebruik van word gemaakt dan wordie helemaal naar de front linies gebracht terwijl het juist dient als een mobiele spawn point.
     
  4. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit dus:+

    Amtracs zijn idd erg underrated, maar ik heb genoeg potjes gewonnen met rush in de laatste minuten door hem te gebruiken als:
    1: spawn point in de buurt van een mcom
    2: als er nog maar een paar tickets over zijn, alles of niets recht op de mcom af eruit springen en bom planten
     
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik speel sinds een tijdje ook bf3, speel vaak met vrienden maar meer teamgenoten zijn altijd welkom. Ik gebruik mijn headset en probeer zo veel mogelijk in teamvorm te spelen. En ook vooral qonquest.

    Mijn naam is: Cliff Zero

    En dit is mijn profiel :), als je eerst even wil kijken wie/wat je toevoegd. Ik speel nog niet zo lang shooters dus niet te veel flamen over mijn stats haha!
    http://bf3stats.com/stats_360/Cliff Zero
     
  6. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg net een update van 11 mb ( ps:cool: hebben jullie dit ook en weten jullie wat er verandert is ?
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    USAS-12 ABUSE _O__O__O_
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ben ik dan de enige die het helemaal niet zo'n geweldig wapen vind :p? 870 vind ik een stuk fijner
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    met de 870 heb ik 1 service star maar deze schiet gewoon sneller en ook al schiet men op je meestal win je het 1 vs 1 :9
     
  10. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is vet met die frag ammo en dat komt zeker door zijn snelheid . in kleine mappen zoals grand bazar of seinne crossing dan kan je echt veel kills maken met de USAS
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ben ik de enige die sowieso helemaal niet met Shotuns werkt? :9
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik ook (bijna) niet hoor. Maar als ik dan een shotgun pak is het toch wel die 870mcs
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net de frags unlocked _O_, speel nu ook even beneden op de 40 inch tv. Mijn k/d is opeens +1 nu ik alles beter zie. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    1ste service star met de USAS-12 binnen :thumbs:

    Ik snap die gasten niet die TDM spelen met een sniper wapen, gaan ze lekker lame wat hiden en PROBEREN mij te killen. Mijn antwoord: M320 _0/
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikte ook bijna nooit een shotgun (in wat voor FPS game dan ook eigk, Afgezien van de Model 87 in MW2 maar die waren dan ook beau5 :+). Maar sinds ik de USAS12 heb ontdekt zijn het toch best lekkere dingen.

    Maar, Uiteindelijk wel voor de wat kleinere mappen. Op bijv. Operation firestorm, Wake Island of Caspian Border gebruik ik ze liever niet.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Net weer 2 keer MVP en wel verloren , haat daar aan :+ ongecoordineerd zooitje
     
  17. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    snap ook niet waarom mensen tdm gaan doen in een game als bf3 maarja who cares
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Belangrijkste:

    niet meer mortar campen in de spawn zone (mortar is dus niet deployable in de spawn zone) en een fix dat de lock-on niet verdwijnt als een heli/jet flares deployed. \o/ VOIP is ook verbeterd.

    @ Wahlberg, noobtuber :mad::+
     
  20. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks antraXxX , ze hadden voor mij ook die USAS wel mogen fixen en de MAV lift want das ook zwaar irritant en dan vooral in de nieuwe mappen
     

Deel Deze Pagina