Erg verslavend ook, hele tijd de neiging om nog snel 1 quest te gaan doen. BTW, ik heb die Blunt melee kerel als character en echt nog 0 updates in de linker techtree gekocht. Heb alles in de wapens en survival trees gedaan en dat gaat tot nu toe uitstekend. Ligt het aan mij of is die hele rage mode een beetje zonde van je punten?
Ik speelde ook met die gast, maar soms is het toch wel erg handig als je in rage mode een hele groep, of een thug in in paar seconden tot moes mept.
Maar daar heb ik al een joekel van een stroomstoothamer voor Btw ook leuk dat er nog steeds nieuwe wapentypes bij blijven komen. Ben nu in act 3 en krijg net mn eerste shotgun. Heb nu 3 oranje wapens, zijn dat de beste of zijn die paarse nog beter?
orange is het beste. Je krijgt een achievement als je 5 orange weapons hebt geloot. Ik heb die rage mode ook niet veel gebruikt. Gewoon wapens met de juiste mods erop en rammen maar. Enige hinderlijk aan de game is dat je wapens zo snel achteruit gaan. Ik heb dan ook zo snel mogelijk daar de punten in gestopt (in de blunt tree)
ik heb volgend probleem: ik heb DI limited edition met extra DLC code. nu wil ik Dead Island weer verder spelen en heb de code ingevoerd. Hij is halvewege het downloaden echter gestopt (door stroomstoring in mijn huis).. nu download hij niet meer verder, geeft aan dat de code reeds gebruikt is en verwacht dus opeens dat ik 1200 punten ga betalen voor die arena DLC.... hoe los ik dit op? heb de gedeeltelijke gedownloade file al weggegooid maar dat heeft geen resultaat.... ook verwijderen van de geinstalleerde game heeft geen effect..... wie kan me helpen?
Als je de code hebt ingevoerd moet je hem gewoon weer kunnen downloaden, staat er niet bij de DLC gekocht of iets dergelijks?
Deep Silver kondigt singleplayer-dlc voor Dead Island aan Deep Silver heeft nieuwe downloadable content voor Dead Island aangekondigd, waarmee een nieuwe singleplayer-campagne aan het spel wordt toegevoegd. De speler kruipt in de huid van Ryder White, de tegenstander uit het spel. Uitgever Deep Silver kondigt de Ryder White-dlc aan voor het horrorspel Dead Island. In het spel moet de speler samen met andere overlevenden proberen te ontsnappen van een eiland waar de meeste mensen in één nacht plotseling in een zombie zijn getransformeerd. De dlc voegt een nieuwe singleplayer-campagne toe, waarin gamers in de huid van tegenstander Ryder White kruipen. De nieuwe missies moeten een nieuwe blik op het verhaal van Dead Island werpen. Verder wordt het spel uitgebreid met twee nieuwe blauwdrukken en wapens. De Ryder White-dlc zal op 1 februari verkrijgbaar zijn voor de pc, PlayStation 3 en Xbox 360. Voor spelcomputers zal de downloadable content 9,99 euro of 800 Microsoft punten kosten.
Even een vraagje aan de Dead Island spelers hier... ik ben wel geïnteresseerd in dit spel en ik zag dat er ook een Limited Edition van is met meer content e.d. Ik zat al op BudgetGaming e.d. te zoeken waar die eventueel nog aan te schaffen is, maar die kon ik niet vinden. Weet iemand hier nog een adresje?
Ja hij staat inderdaad bij mijn aankoop geschiedenis (2x zelfs) maar als ik em aanklik geeft hij aan dat de pagina weggehaald is (???) alle andere aankopen die daar staan kan ik gewoon aanklikken.... heel apart. kan em wel weer toevoegen aan download lijst... misschien helpt dat! hij staat in ieder geval nergens op mijn xbox. (aankoop geschiedenis via pc bekeken) dank je (jullie)
Nope...... Werkt ook niet. Hij blijft in de game staan op "downloading" bij extra's maar hij download em niet. Iemand nog tips?
Gelukt!!!! pfff... dankzij de support van Xbox... de save games op memory stick gezet en alles van DI weggehaald. daarna via downloadgeschiedenis opnieuw de DLC downloaden en save games weer terug plaatsen! jippie!
Ik ga deze game spelen met ( hoogstwaarschijnlijk ) 3 vrienden van me, heb mezelf niet zo verdiept in de game maar de mogelijk om een game te spelen met z'n 4en laat ik niet liggen.
ik had gister dat als ik bijvoorbeeld een huis uit liep dat de graphics slecht waren en iedere keer moesten bijkomen hebben meer mensen hier last van
Heel soms maar over het algemeen vond ik de texture pop-in nog wel meevallen. Heb je de game op de HDD geinstalleerd? Nieuwe DLC word btw in alle reviews keihard afgebrand, schijnt echt een wanproduct te zijn. Waarom nemen ze nou geen voorbeeld aan Fallout of Borderlands voor de DLC, ik was op zich nog wel te porren voor wat meer Dead Island
Ik baalde al dat ik de game had weggedaan omdat er nieuwe DLC was. Totdat ik inderdaad reviews ervan las, het wordt idd afgebrand. Het heeft gewoon niks meer met de concept van de game te maken ...