Ik heb Skyrim een flink aantal uur gespeeld, maar heb toch hetzelfde probleem als ik bij Oblivion had. Na een tijdje ben ik er klaar mee en heb ik het wel gezien. Reckoning heeft mij super verrast met de demo! Vanaf de eerste minuut heeft de game mij gegrepen. De game spreekt mij veel meer aan als Skyrim. Kan niet wachten tot de 10e, ondanks dat ik nog zoveel games heb liggen hehe.
Heb ik dus ook, Skyrim is verreweg de vetse game die ik in jaren gespeeld heb maar toch speel ik het amper Amalur daarintegen blijft vernieuwed omdat je steeds nieuwe skills unlocked en echt ongekend dikke armor sets kunt farmen.
Ik had nog vrijwel niets gelezen van deze game, maar het ziet er allemaal erg goed uit. Pfff, ik kom nooit door mn games heen op deze manier
pfff ik ook niet, dit weekend even Skryim gelaten voor wat het was en aan AC revelations EN Batman Arkham City begonnen.. elk een paar uurtjes gespeeld. Alletwee plezier mee gehad en wil ze zeker uitspelen.. maar met KOA: Reckoning die morgen uitkomt en volgende maand ME3, zit ik weer in grote tijdsnood
Hoop wel dat er quests inzitten die een beetje gelijkwaardig zijn aan het niveau van Skyrim... Daar kom je soms echt epische momenten tegen die je bij blijven, als KoAR dit ook weet te bereiken zit het wel goed...
Check bart smit, bol etc maar. Ik zie alleen maar de 9e staan, dan mag je daar dan ook wel vanuit gaan lijkt me.
Klaar, maar ik zal proberen hem eerder te fixen, ook al staat er in wezen dat hij niet eerder verkocht mag worden. Morgen gewoon weer langs de FRS en Bart Smit. Dixons sla ik standaard over.
Wordt uitgegeven door EA en ik kan me geen game van EA herinneren die niet voor de officiele datum in de schappen lag, misschien Battlefield maar aangezien ik die game niet speel weet ik het niet zeker. Twijfel heel erg of ik hem toch niet nog snel bestel, heb me voorgenomen eerst FF13-2 uit te spelen maar deze game lijkt me erg tof. Komen gewoon teveel top RPG's op het moment met ook nog ME3 en Witcher 2 in het vooruitzicht.
Ik was ook niet weg van de demo. Maar het hele idee van de game spreekt me wel enorm aan. Even wat reviews afwachten, hoop dat in ieder geval de menus beter zijn dan in de demo
Net de demo afgerond. NEEEEEEEEEEED THIIIIIIIISS GAAAAAAAAAAMMMMEEE!!!! Super flauw dat ik mijn dungeon niet mocht afmaken though. Had niet eens de kans gekregen om mijn paarse helm te dragen. edit: Dit gaat oa nog over de 200 uur gameplay. De snelste speedrun voor de 100% was dus 200 uur. Insane imo. [yt]Ph245qWavKs[/yt]
Heerlijk toch. Beter dan al die games met amper 6 uurtjes gameplay (SP) voor het volle pond). Ik heb nog geen bericht gehad dat ie is verzonden ... damn!