[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind de film maar tegenvallen... een aantal dagen terug op Film1 gezien. Het is een goede film, maar echt bijzonder vind ik hem niet. Zeker niet als je het vergelijkt met andere Vlaamse films van de afgelopen 5 jaar, die ook over van die boerenpummels gaan die iets speciaals ondernemen. Denk aan Ex-drummer (again) en De Helaasheid Der Dingen (again)...

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Helaasheid der dingen vond ik ook erg goed. Alleen de sfeer in Rundskop was imo echt ontzettend sterk neergezet

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Oh wait, ik dacht dat hij in beide talen uit was gebracht. Zal het duits wel nagesynchroniseerd zijn...

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    'Suppose! Maar het origineel is Engels gesproken.

5. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dit weekend Seeking Justice gekeken.
    Op voorhand dacht ik al met vrees van: ai ai, weer zo'n slechte film met Cage zoals zijn laatste films..
    Maar na hem gezien te hebben moet ik zeggen dat dit een van zijn betere B-films is :). Hij was dus niet zoooooo slecht als bv een Tresspass ofzo..
    Verhaal was best nog wel leuk met die organisatie enzo, werd wel cliché naar het einde toe, maarja da heb je vaak.
    Toch wel geamuseert met deze film :+
    krijgt toch een 6.5/10

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Tropa de Elite 1 (2007) & Tropa de Elite 2 (2010)
    beide films gaan over een speciale taskforce (B.O.P.E) in de sloppenwijken in Brazilie. Deze komen in actie wanneer de gewone politie in nood zit. In grote lijnen gaat het over de jacht op de criminelen/drugshandel/corrupte politie. Prima films, mooie sfeer, deel 2 staat zelfs in de top 250, al vond ik zelf deel 1 wel iets beter. 8

Warrior (2011)
    Erg vermakelijke film, verder hier al genoeg over geschreven. Enige minpunt is dat je helaas na een half uur al weet hoe die hele film gaat aflopen dat is dan wel weer matig. 8-

Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Geïnspireerd door battleship, het spel. Transformers meets Crysis met Rihanna. :emo:

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Noo, Liam Neeson, wat doe je? :'-(

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Festen (1998 ) Top 250 #226
    Best wel bijzondere scandinavische film die op een hele aparte manier is gefilmd, wat wel weer iets extra's geeft. Film zit vol bizarre humor met toch wel een enigszins serieus verhaal. Vind het wel verwonderlijk dat deze in de top250 staat, al is de film niet heel breed bekeken maar een 8,1 na 34k votes vind ik aardig hoog. Al heeft het toch wel weer iets speciaals en origineels allemaal, zit denk meer in dan dat ik eruit heb kunnen halen. 7+

3 idiots (2009)
    8.2 na 29k votes op imdb maar na half uurtje uitgezet. Bollywood film, komedie, liedjes etc. Niet echt mijn ding denk, vind het acteren ook allemaal ff iets te vrolijk en overdreven en de grappen waren niet echt geslaagd. Had geen zin om daar nog 140min langer na te kijken :)

Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ziet er echt vreselijk dom uit hè. Zonde. =(

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    50/50

Erg sterke film over een jongeman die te maken krijgt met kanker. De film weet een mooie balans te vinden tussen komedie en drama. Heeft me wel degelijk op momenten emotioneel geraakt. Iets wat ik al een tijdje niet meer ondervonden heb. Kan Seth Rogen sowieso altijd wel waarderen, en ik denk dat hij ook wel wat serieuzer rollen aan zou kunnen al wordt ie in 50/50 vooral gebruikt als komische noot tussen de meer dramatische delen door. De film heeft me positief verrast.

8/10

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Fuck me... Festen is wel iets meer dan een 7+ waard :eek:

Hij maakt het wel weer goed in Taken 2 hoop ik.

Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  13. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad zeg. Beste dogmafilm die ik ooit gezien heb.

14. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Jurassic Park.

Wat blijft dit een zalige film. Dolby Surround setje op standje "sorry buurman" en genieten. Is werkelijk zo'n beetje de 50e keer dat ik deze film zie. 9x in de bioscoop gezien, en de VHS helemaal stukgedraaid.. Special effects zijn nog steeds indrukwekkend, verhaal is goed zonder pretentieus te zijn, muziek is kippevel-opwekkend, helemaal top! Ik blijf hopen op een deel 4.. Deel 3 was absoluut de mindere film, maar ben toch benieuwd wat ze er met de hedendaagse technieken van kunnen maken. Binnenkort deel 2 weer eens kijken!

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zelfde als toen maar... in 3D!

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je kan zeggen wat je wil over de gehele JP reeks ... maar de CGI die toendertijd gebruikt werd is gewoon ZO goed. Viel me recent ook pas op. Die dino's zijn gewoon subliem... heb altijd het gevoel dat ze er echt waren en dat heb ik nog steeds. Soms zie je films in de bios verschijnen die kwa CGI zo-verschrikkelijk-slecht zijn.

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]7lReemWmO5o[/yt]

Deze draait vanavond in Sneak Pathe, ben nog aan t twijfelen. Wel een 7.4 op IMDB!

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hé Harry Potter :+ Maar ziet er imo (trailer gezien) erg standaard uit allemaal. De trailer is in ieder geval een 13 in een dozijn geval. Echt al tig van dergelijke trailers voor horror/thriller films gezien. Maar laat ff weten wat je er van vond. Ben altijd wel voor een goede horror te porren.

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ja vond de trailer ook al 13 in 'n dozijn. Echter was ik over de 7.4 op IMDB wel te spreken en horror/thriller spreekt mij altijd wel aan.

Zal hier vanavond/morgen wel een klein stukje over loslaten;)!

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zo kort na de release zegt het cijfer op IMDB niet zo veel. Ik denk dat je voor een evenwichtig beeld toch wat langer zal moeten wachten. De professionele recensies zijn mild, maar niet overwegend positief.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina