ja klopt, Kijk maar: http://www.ea.com/uk/football/fifa-u...#gfklptOcbcM9p speelt goed hoor, snel,fysiek sterk...prima
Dan ga ik hem denk halen ipv zwaanswijk maar dan is die denk geen basis want ik speel al een tijdje met Donk en Bruma heerlijk spelen hun.
Gewoon op tijd contracten kopen en er rekening mee houden. Niet al je coins gelijk aan spelers uitgeven maar zorg eerst dat ze maar eens contracten hebben! zo duur zijn ze niet. en zorg dat je goedkoop managers (zilver/brons of goud) koopt met +% contracten. (shiny coaches) Dan krijg je namelijk extra contracten als je een kaartje gebruikt. Bijvoorbeeld 3 gouden coaches van 3 % elk en één bronze met 1% dan krijg je als je een kaartje gebruikt van 10 contracten 11 contracten. En op kaartjes van 28 contracten dus nog meer. Zorg gewoon dat je veel coaches ook hebt maar zorg er dus eerst voor dat je spelers contracten hebben!
Haha...ligt aan mn tegenstander.Als ik tegen een gouden team speel meestal wel, tegen zilveren team speel ik tikkie takkie tikkie takkie...en speel ik ik aanvallend
Iemand ervaring met de 88 RVP? Hij is nu nog vrij duur, maar zijn stats zijn er fraai uit. Vroeger speelde ik altijd met de 86, maar ben nu aan het sparen voor de 88, maar heeft iemand idee hoe je een goed team om van persie heen kan bouwen? En in welke formatie hij het beste is? Ik zat te denken aan 4-3-3, maar aangezien hij niet zo goed kan koppen twijfel ik. Iemand ervaring ermee?
Ik zou 442 of 41212 met VPersie spelen met 442: RM dan Walcott-CM Wilshere en RB Sagna,CB IF Koscielny...dan heb je de rechterkant van Arsenal
Bedankt, maar ik ben daar nooit zo'n fan van. Ik hou meer van fysiek sterke spelers, en ga denk ik nu eerst 4-3-3 spelen met Ba 84 in de spits, schijnt nogal een tank te zijn dan Young en Bale op de vleugels. Op het middenveld dan Toure, Essien en Modric en dan verdediging Richards, Toure Kompany en Evra. Als ik klaar ben zal ik wel posten. Ben benieuwd hoe het zal spelen
Spelers waarden zijn echt helemaal over de kop gegooit nu! Iemand nog handeltips voor spelers die nog erg goed in de markt liggen? En welke opstellingen vinden jullie fijn spelen? Ik dacht aan 4-2-3-1
Ik zelf handel de laatste tijd alleen in zwarte kaartjes, die zijn nog een beetje waardevast, en soms zijn ze schaars en dan je ze voor meer verkopen. Dit is volgens mij de enige manier. Je kan ook gewoon formation of position kaartjes gaan verhandelen, maar dat duurt langer(wel handiger als je minder geld hebt)
Ja klopt maar hij is zeker wel snel voor een CAM. Ik vind 4231 maar niks bij UT, bij H2H matches speelt Real heerlijk met 4231 maar met UT lijkt het net of je spelers je langzaam aansluiten op je spits en dan lijd je gelijk balverlies, bovendien zijn je flanken spelers CAM's en dat vind ik wel jammer, ze moesten gewoon LW en RW zetten bij 4231. Nu kan je wel een LM en RM zetten maar dan mis je weer wat Chem.
In een 4-3-3 is hij echt wel baas hoor. Hij draait helemaal niet als een vrachtwagen, heb jij in twaalf al eens met hem gespeeld? Zijn dribbel/techniek is erg goed alleen het sprinten is gewoon kut. Maar dat heb je niet nodig in 4-3-3.
Zo gruwelijk gay, was vandaag weer bij een vriend FUT aan het spelen. En ja hoor, de (slechte) Auto-Buyers zijn gratis gereleased na lange tijd alleen verkocht te zijn geweest. Nu kunnen zelfs de leechers Auto-Buyers gebruiken, ookal zijn het slechte, ze zijn nog steeds altijd sneller dan de normale mens. Vandaag dus samen met mijn vriend op een nieuw account geprobeerd om te zien of het werkt, en tja.. het werkt en je maakt er automatisch geld mee. Maar mijn GOD, wat is dat saai en dan speel je dus echt geen FUT meer.
Haha, wees eens creatief! Auto-Buyer. Auto = Automatisch & Buyer = Koper. Dus een programma wat automatisch voor je koopt. Vul je in (even simpel gemaakt..) : Terry 10.000, koopt hij alle Terry's onder de 10.000 die op de markt komen. Maar zover ik weet kan je hiervoor gebanned worden, in ieder geval op het account waarop je het gebruikt. Geen idee of ze ook je main account bannen, als je de gekochte spelers naar dat account doorstuurt. Niet doen dus!
Ik snap wat auto buyer betekend. Je hoeft niet altijd antwoord te geven en tegelijkertijd iemand af te schilderen alsof hij een iq van 10 heeft. Dat 2e deel was genoeg geweest bedankt daarvoor...