[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vreemd genoeg heb ik alles al beter dan Tier 1 zonder ook maar een HM te doen haha. 8)

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Wat voor processor en videokaart heb je dan?

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hoe?

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Orange die je kan upgraden en onze market zit vol met zelfgemaakt spul dat beter is. Tioneese is niet zo heel erg goed.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Orange heb je tot level 50 mods? volgensmij zelfs tot 49 sommige. En jij hebt dus voor rond de 100K per piece spullen gekocht:p? ik heb nu 6 items met enhancements etc van 51

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    video kaart:
    ASUS ENGTX550 Ti DC TOP/DI/1GD5
    http://http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_NVIDIA_PCIe/ASUS/ENGTX550_Ti_DC_TOP-DI-1GD5/538649/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+NVIDIA&l3=GeForce+GTX

Dell XPS 420 (Intel Core2 Q6600 Quad-Core (8MB L2 cache,2.4GHz,1066FSB)
    maar ik kijk thuis nog wel even wat het precies is.

ter info.
    de filmpjes doet het overigens wel gewoon goed. het is alleen in een groot gebied. in een kleiner gebied (sith academie) had ik geen last.
    en wat mij opviel is dat als het spel is opgestart en ik met taakbeheer kijk, dan zie ik 2 maal swtor bij processors staan. ik weet niet of dat wel klopt. en als ik er een beëindigd sluit die andere ook en (natuurlijk) ook het spel.

Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ja SWTOR maakt gebruik van 2 processen (2x 32bit) dus dat klopt wel. Een mmo maakt vooral veel gebruik van de CPU, en aangezien jij maar 2,4ghz hebt zal dit je bottleneck wel zijn. En aangezien je videokaart maar 1gb is zal AA en v-sync ook niet gebruikt worden.

Het spel kopieren naar de C schijf en/of een SSD kopen heeft alleen invloed op de laadtijden en niet op de frames per second. Ook de 4gig aan werkgeheuzen is krap. Windows Areo uitzetten wil nog weleens een paar fps winst opleveren maar ik denk toch dat je een betere processor nodig bent wil je geen haperingen meer hebben in het spel.

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke setting speel je? Ik speel namelijk met alles op LOW en speel op een laptop die veel slechtere specs heeft dan jou pc en bij mij loopt alles heel soepel.

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik heb alles op low gezet. grafisch dan.

10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    op de doos staat dat je minimaal intel core 2 quad prosessor 2,4 GHZ. ik geloof je zeker als je zegt dat dat het probleem zal zijn. maar waarom zeggen ze dan dat het dat minimaal moet zijn. en er komt nog 4 gig geheugen aan.
    maar ok..toch maar even kijken of ik ergens kan zien welk moederbord ik heb en kijken voor een prossecor.
    bedankt voor alle tips.

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Minimaal idd, jij kan hem spelen maar met zware framedrops. Dus de doos heeft wel gelijk. Het is speelbaar maar vraag niet hoe.

Het is eigenlijk zonde om het spel met alles op low te spelen aangezien het er op high heel gaaf uitziet.

12. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja de doos heeft gelijk, maar wel zwaar misleidend. er staat nergens dat het gaar speelt. maar goed. ik ga zoeken welke prossecor ik er op kan gooien.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Vind ik niet, minimaal is minimaal, er staat vast ook nog wel recommended op, daarmee zou je het fatsoenlijk kunnen spelen (niet als je 20v20 PvP Ilum doet, maar dat terzijde :+)

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Misleidend, tja elk pc spel heeft dat. Check de systeemeisen van Crysis(2) maar eens.

15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    CPU-Eigenschappen:
    CPU Type 2x , 2400 MHz (7 x 34:cool:
    Instructieset x86, x86-64, MMX, SSE, SSE2, SSE3
    Origineel kloksnelheid 2400 Mhz
    L1 Code Cache 32 KB
    L1 Data-cache 32 KB
    L2 Cache 4 MB (On-Die, ATC, Full-Speed)

Multi CPU:
    Moederbord ID DELL Dell XPS420
    CPU #0 Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz, 2394 Mhz
    CPU #1 Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz, 2394 Mhz
    CPU #2 Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz, 2394 Mhz
    CPU #3 Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz, 2394 Mhz

CPU Gebruik:
    CPU #1 / Kern #1 / HTT apparaat #1 0 %
    CPU #1 / Kern #1 / HTT apparaat #2 1 %
    CPU #1 / Kern #2 / HTT apparaat #1 14 %
    CPU #1 / Kern #2 / HTT apparaat #2 6 %

net nog een handig tooltje gevonden. moet alleen nog uitvinden welke prossecor ik kan nemen. kan alleen nog niet de socket vinden.

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Je kan geen andere processor in je mobo zetten aangezien je een kant en klare Hell Dell hebt waarvan de bios is gelocked.

Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  17. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    aha..ok..nou dat scheelt weer zoeken. bedankt voor alle info.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Schild dat zoveel dan 2.4ghz of 2.93? want ik heb een i7 met 2.93ghz maar wel 6 gb aan werkgeheugen... Ik draai hem volledige sterkte, maar net als ogrimmar in WoW en in SW de fleet haper ik soms, of ik hem nou op Laagste of hoogste zet dat blijft, was in wow ook heel raar.... Als ik met WoW tol barad deed met 40 man tegen 40 had ik nergens last van maar in ogrimmar wel en nu met SW hetzelfde maja dat stoort niet echt.

Gister Tier 2 Boots gewonnen in Foundry HM, ging heerlijk geen 1 whipe binnen half uur klaar, de Boots dropte op Revan en ik was gelukkig de enige Sith inquisitor, was nog wel een Assasin tank maar die had full rakata van onze guild:p.

Daarna D7 HM gedaan, vette instance, alleen niet gecleared, DPS was te laag.... enarlaatste boss bleef enrage zelfs naar 3 keer, had elke keer nog Full Force over dus daar lag het niet aan, hielt iedereen op 100% maar telkens dat die enragde was het 1 shot en de tank was al op 10% dusja...

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Hij heeft een dual core jij quad core waarvan elke core ook nog eens 2 threads hebben dus eigenlijk 8 virtuele cores. Dat maakt een aanzienlijk verschil idd ;)

Ik heb zelf mijn i5 2500k overgeclocked naar 4,4ghz. Ook heb ik een sterke videokaart en ik heb nog geen hapering opgemerkt in het spel.

Laatst bewerkt: 8 feb 2012
  20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja het is bij mij alleen op de fleet... wat raar is, BF3, Crysis 2 ( nou trekt die niet gek veel ) en al die spellen trek ik handig, nooit lag, gewoon op high. Nu is WoW qua graphics vrij ligt, maar daar lag ik wel in ogrimmar als niemand iets doet ( of naja hij hapert een keer ) maar als ik in een 25 man raid of tol barad zit en we zijn met 25 + man aan het aanvallen en tegenstanders ook heb ik nergens last van...

Zelfde geld voor SW, op Illum nergens last van, raid niet, HM's niet alleen soms op de fleet waar niemand iets doet:p

Deel Deze Pagina