[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Creation Kit, voor op de PC.
    Patch 1.4 was vorige week verstuurd naar MS en Sony trouwens, dus hopelijk deze week te downloaden. :)

2. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat men in de toekomst ook mods kunt overzetten naar de xbox 360 versie. Maar dat zou maar een wens blijven, volgens mij.

Is er trouwens als nieuws over een dlc? Skyrim is nu al bijna 3 maanden uit dus zal er stillaan wel nieuws over moeten komen.

3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik ga Skyrim in ieder geval ook nog eens op de pc spelen. De mods die sommige fans kunnen maken zijn echt geweldig gewoon. Dan heb je tonnen aan DLC en met de dag komt er meer bij \o/
    Een nieuwe playthrough is dan heel anders. Hele nette graphics, nieuwe armor/wapens/items/..., nieuwe gebieden, nieuwe quests, blabla.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zou ik zeker doen. Er zijn op de PC al een veel mods released van hoge kwaliteit, van een nieuwe UI en map t/m high res textures, nieuwe quests, loot en gebouwen en meer.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik wou dat ik het kon; mods bouwen. Ik zou de Imperial City bouwen en de hele tijd achter mudcrabs in de sewers aan gaan. :9

6. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Waarom zijn al mijn Couriers in het spel naakt?..

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ben aan het spel begonnen en al veel uurtjes erin zitten. Heb veel aan smithing gedaan en heb daar een erg hoge level in. Iets van 80, echter blijft de rest aardig achter en krijg weinig gekilled. Moest bijvoorbeeld een reus killen, maar dat lukt me never nooit niet.....

Ook snap ik niet zo goed het onderscheid tussen de "main quest" en de rest. Zie bijvoorbeeld wel heel veel staan onder het kopje verschillende quests en dan nog een paar losse. Zijn die losse dan de "main quest"??

Sorry voor de Noob vragen.

8. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Welk level ben je? Je zult een hoger level moeten hebben wil je een reus kunnen doden.

Meer slapen, als je goed uitgerust bent, gaan je skills sneller omhoog.

Je kan de quests onderscheiden aan de logo's boven de uitleg. Een poortje is bijvoorbeeld een missie voor een daedra god.

Je hebt grote quests (waar je een verhaaltje volgt), en kleine quests (gewoon wat oppikken of zoeken).

Kleine quests staan allemaal onder één mapje. Grote quests dus los.
    Kleine quests kunnen later wel nog een grote quest worden. Bijvoorbeeld eerst een pakketje ophalen. Maar dan komt er een probleem als je dat pakketje aflevert en kan het een grote quest worden.

Hopelijk helpt dit :)

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hoi,

Thx, voor je uitleg dit helpt idd al een hoop. Ben nu level 31, maar qua one-handed en archery nog maar ook iets van in de 20. Sneaken en lockpicking heb ik ook al iets van in de 60.
    Heb echt alles lopen stelen en dingen maken. Merkte namelijk dat na een weekje overal alles weer verschijnt. Daarbij mag ik bij veel woningen bijna alles gewoon pakken. Ook in winkels, behalve dan de "dure" dingen.
    Denk dat dit komt omdat ik een keer iets gedaan heb voor die mensen. Zoals iets wegbrengen of soort kruiden halen, etc.

Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Poedelnaakt of gewoon nog in ondergoed; wat me waarschijnlijker lijkt? :confused:

11. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Ja wel in ondergoed. Ze vergeten allemaal gewoon hun kleding aan te doen. Als ik ze pickpocket hebben ze gewoon hun spullen bij. Vroegtijdige dementie ofzo.

12. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Ja je moet inderdaad ook veel op combat concentreren.

Het klinkt alsof je een hoop geld hebt. Mijn advies: zoek wat trainers in archery of one handed; en train je tot een level of 40. Zal je een hoop kosten, maar anders krijg je dat nooit meer in balans.

Bij level 31 zaten mijn archery en onehanded al wel op 65+.

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Heb idd, erg veel geld! Kan ook al die armor maken icm z'n hart. Heb enkel nagenoeg niks in Alchemy en Enchantment.

Ga wel even zoeken naar trainingsmannen. Loopt er volgens mij eentje in Whiterun rond die singele handed kan trainen.

Zal morgenavond weer eens mijn best doen. ;)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Lol, dat ze dit soort dingen niet gelijk met patch 1.0 fixen, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik er nooit last van heb gehad.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    They like u ;p

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kan ik de battles tegen draken wat boeiender en epischer maken? Ze zijn supervet hoor, daar niet van...maar eigenlijk maak ik ze de hele tijd op dezelfde manier dood. Magic op ze afvuren wanneer het lukt, en als ze dan geland zijn, erop los hakken met zwaard. Pijl en boog is voor mij vrijwel onmogelijk, ik krijg hem nooit geraakt, mis echt elke keer.

Ik las laatst iets over dat iemand de draak vanuit de lucht op de grond gekletterd kreeg, hij/zij dacht dat het een stamina poison of paralyze poison was, is dit serieus mogelijk? Ook herinner ik me nog iets van het eerste Skyrim gameplay filmpje...de speler stond op die toren en kreeg met (volgens mij was het magic) de draak op de grond, hij flikkerde echt keihard op de grond..en dat wil ik oook eens een keertje krijgen.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Eh ja, draken battles zijn saai. Maar je kan altijd de moeilijkheidsgraad omhoog doen. :) En het klopt dat als je draken met weinig health in de lucht vliegen, dat ze op een gegeven moment neerstorten. Ik weet niet precies wanneer.

Maarja, die drakenbattles zijn de eerste paar keer ff leuk, maar daarna zijn ze zoals alle vijanden. Wel jammer. Ik had trouwens verwacht dat ik veel langer aan dit spel verslaafd zou zijn. Maar ik heb 'm sinds de kerst niet meer gespeeld. :+

Ik vind Fallout toch stiekem wat leuker...

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nooit geprobeerd om een draak te stunnen. Paralyze kan je geloof ik wel (makkelijk) maken:

Ingredients

Briar Heart
    Canis Root
    Human Flesh
    Imp Stool
    Swamp Fungal Pod

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je kan geen poisons tegen draken gebruiken. Ze zijn immuun.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En dan gewoon die shit op een pijl pleuren en hem raken wanneer ie op een rots zit of op de grond staat? Hmmm, het is te proberen, het lijkt me zo vet om hem echt uit de lucht te knallen.

Hier tegen het eind gebeurd het..maar je ziet niet echt waardoor hij neerstort...

http://www.youtube.com/watch?v=oSL-r9AIEEU

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina