Joh, kom op zeg. Als ik nu iets zei als: 'Faalhaas, denk eens na of zoek het op voordat je zoiets vraagt. Iemand met het IQ van een baksteen kan dit zelfs bedenken.' Oké, dan snap ik het. Maar als ik zeg: 'Haha, wees eens creatief! ' Kan je toch wel zien dat het gewoon lacherig is en niet om 'tegelijkertijd iemand af te schilderen alsof hij een iq van 10 heeft'. Houd die lange tenen maar binnen de volgende keer .
Het heeft altijd gewoon een bepaald ondertoontje. Het was gewoon even een vraag wat het nou precies inhoud. Denk niet dat ik de enige was die het zich af vroeg. Kan best lacherig zijn maar je komt gewoon sympathieker over als je dat weglaat.
Ik kon toen ik het las ook niet ontkennen dat er een ietwat belerende ondertoon in zat, maar goed zo erg is het ook weer niet. Het is een forum en mensen kunnen dingen ook misinterpreteren. Ik had door onoplettendheid een Mata van 85 gekocht voor de prijs van een 86. Gelukkig heb ik nu met een kaartje voor alle eigenschappen +3 hem alsnog met winst kunnen verkopen voor 29,750 coins.
Zou hem lekker als striker zetten. Ibra wil je zo dicht mogrlijk bij het goal en voor cf wil je toch iemand met hogere passing. Als je ander st een rechtspoot is zou ik ibra lekker op links zetten. Als je je dan vastloopt met je andere st kan e altijd nog een voorzetje geven. IF Ibra kopt alles erin maar dat zal normale ibra ook wel doen.
TOTW is al uitgelekt van deze week \o/ http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kwQxucPJbcNDH ST Walcott 85 ST Cisse (Newcastle) 83 LM TIF Nene 88 CAM Jankovic 82 CAM Pjanic 82 CAM Giovinco 84 CDM Kehl 80 LB Bedimo Nsame 81 CB Javi Martinez 85 RB Sergio Ramos 87 Subs: ST Borini 74 ST Zidan 78 CAM Cejas 73 RM Oxlade-Chamberlain 74 CAM Sigorsson 79 GK Drobny 81 CB Schenkeveld 64
Mwah, als je het geld kan missen zou ik zeker voor de 84 gaan. Je kan dan bijna erdoorheen lopen, is bijna niet van de bal te krijgen die jongen. 82 is uiteraad ook goed, maar je merkt dat de 84 wel wat beter is.
Welke van Persie(90). Volgens mij weet jij meer dan mij, want tot nu toe is er alleen nog maar een 88, misschien dat er vandaag een nieuwe komt in het TOTW..?
Wat een bagger TOTW.... Van Persie geen IF.... Cissé vind ik wel logisch, want die was gelijk belangrijk bij zijn debuut. Welke spits past beter in een 4-3-3 systeem: Demba Ba (84) of Drogba?
Ik bedoelde een IF gebaseerd op de nieuwe 88 van Persie. Hij maakte afgelopen 3 goals plus 2 assists, dat er dan geen IF komt, vind ik niet te begrijpen. Ik had op een 90 van Persie gehoopt. En het TOTW is toch net gepost? Beter lezen knul.
Holy fuckers. Eindelijk Giovinco IF. Jammer dat ik geen Serie A team meer heb. Giovinco is echt de beste speler waar ik ooit mee heb gespeeld.
Om het even, Demba is sneller, maar ik vind Drogba vooral met hoge voorzetten beter!! Schenkelveld scoorde 2x voor Excelsior hoor...gehuurd
Alleen met de normale versie...en die vond ik als vanouds bagger.En ik speel altijd met 2 spitsen...dan ist gewoon bagger
Ah vandaar. Dacht dat die nog bij Feyenoord zat. Drogba of Demba Ba wordt het. Drogba is wel goedkoper.
Walcott ST? Lol wat een belachelijke kaart. Alleen al om zijn pace zou hij gewild zijn en veel uit kunnen halen. Iemand trouwens die weet of ik beter voor IF Etherington of Bale zou moeten gaan voor de LM bpl positie?