Klinkt goed! Ik denk ook wel dat The Darkness 2 flink wat hoge cijfers zal scoren. De demo heeft mij in ieder geval een goede indruk gegeven. Ik was eerst nog wat bang voor de cartoony graphics, maar dat valt reuze mee.
http://www.xboxonly.nl/reviews/2284/The_Darkness_II/ Cijfer: 7 Erg jammer dat de verhaal zo kort is, volgens deze review?
Lees op CVG ook dat het echt inderdaad maar zes uur is, en tja bij sommige games kun je dan zeggen dat je er misschien langer over doet omdat je niet rushed. Maar dit is wel een redelijke lineaire shooter, dus dat gaat niet echt op. Heel jammer weer....gewoon COD campaign lengte dus. Had nog zo gehoopt dat we eindelijk weer eens met een lange campaign in een shooter te maken hadden.
Het verschil met COD is dat je daarna waarschijnlijk veel uren online gaat spelen. Dat zie ik niet zo snel gebeuren bij tD2.
Jup. Eigenlijk slecht gewoon dat games de laatste jaren zo kort zijn en dan vaak ook geen of matige multiplayer hebben. Voor zo een korte game ga ik echt niet veel neerleggen en hoge review cijfers zijn dan ook niet terecht. Ach, over een tijd is menig persoon de game alweer vergeten en voor weinig uit de budgetbakken te vissen. Dan is het een leuk tussendoortje.
Zojuist de game aangeschaft omdat ik deel 1 ook volledig heb gecomplete. Zo maar eens even checken! Ik vond de demo erg vet dus denk dat het gameplay wise wel goed zit. Hopelijk is het verhaal ook erg tof!
Een SP (mainly( game met een campaign van 6 uur. Kansloos ... Was toch al niet van plan deze te kopen, ook al schijnt het beter te zijn dan deel1. Nu komt ie er zeker niet. Genoeg betere games ook nog eens ...
Zelf vorige week besteld bij Bol met die €20 coupons, dus heb hem waarschijnlijk vrijdag binnen voor €30. Even door het verhaal en dan gewoon voor €35/€40 verkopen een paar dagen later aan een gek op Marktplaats.
Misschien wil je melden waar je hem gekocht hebt? Ik moet hem eigenlijk hebben vandaag ,.. ben darkness fan \o/ volgens mij zit je in het buitenland en ja dan is die al te koop , als je locatie klopt...
MacChickgun zit inderdaad op het moment in America (zie locatie) Daar is de game al sinds gisteren (de 7e) uit
zo he hem net bestelt en morge binnen yehaaaaa heb de demo gisternacht ff gespeelt en was meteen verkocht