[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik koop binnenkort gewoon die pass. Zul je zien dat die een dagje de korting in raced.

2. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    ben de DLC nu aan het downloaden. zoeken in game ad ons in de marketplace.
    zoeken op forza en dan alles wat er te downloaden valt. Daar staat de feb pack tussen....\o/

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Welke auto is gratis? :+

4. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    welke gratis is weet ik niet, weet wel dat het een toffe pack is!
    Wat me tegenvalt is dat ze geen extra bumpers hebben toegevoegd aan de polo! De mazda 787 is echt een beest!!!!

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    De Polo is gratis! De Stradale en nieuwe Pagani zijn ook geleverd als reward voor die challenge. (Helaas is de Pagani DLC dus staat in de garage zonder dat ik ermee kan rijden). Meteen de Unicorn chievie binnen! Zijn er toevallig meer van dat soort challenges?

Klopt het dat de Forza site vast staat? Wil eindelijk eens wat foto's uploaden..

Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    server was vandaag/vanavond offline/slecht bereikbaar.
    En elke maand is er voorlopig zo'n circuitkoning-challenge. Check de Facebook pagina maar van Turn10. En elke maand is het een dlc-car die je kan winnen, maar dan in exclusieve uitvoering.

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Wellicht stomme vragen:

Maar hoe kan je zien welke unicorns je hebt, want heb wel van die badges gehaald. Heb wel de lijstjes gevonden, maar wellicht dat erbij de betreffende auto iets bij staat wat ik over het hoofd zie?

Verder de vraag of die gift-cars ook daadwerkelijk zijn aangepast qua upgrades/tuning? Dit omdat als je ze gaat tunen, je de melding krijgt dat alles dan verwijderd wordt.

Alvast bedankt!!

ps. Wil graag die Ford Shelby500 unicorn hebben, iemand die hem kwijt wil of ruilen??

Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  8. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    R18 Audi

Mooie auto die R18, alleen is het rijgedrag wat klinisch/zielloos.
    Gaat supersnel zoals elke R1 auto en erg veel grip maar weinig feedback van de auto wat het gevoel geeft dat je een monster bestuurd.
    Wel super als je de R18 in de replay kan terugkijken.

Ook kan je niet alle (carbon) bodyparts painten of bestickeren.

Laatst bewerkt: 8 feb 2012
  9. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    wat vindt je van de Mazda dan, ik vind hem persoonlijk echt geweldig. Als ik alleen thuis ben dan ff de versterker vol open draaien HEERLIJK! Trouwens die Rampage Challenger rijdt ook erg goed! ( met een paar kleine mods).

En heeft er al iemand in de 360cs gereden? zou bijna willen voorstellen dat dat de volgende cup car gaat worden:thumbs:

10. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldige auto die Mazda als die motor stationair draait klinkt die al lekker en dan geef je gas en dan begint die toch te gillen :D Vind trouwens die Pagani Huayra ook wel gaaf lastig te rijden maar dat geluid van die turbo's is echt goed gedaan IMO En die flappen die los van elkaar bewegen net zoals in het echt is ook gaaf gedaan

11. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Idd dat viel mij ook op dat de Pagani erg goed in elkaar zit en ook erg goed klinkt. Stationair is die Mazda echt heel gaaf idd! Die Bentley is trouwens ook niet verkeerd, ziet er uit als een malle en klikt ook als een malle!\o/

WAT IS HET TOCH EEN HERLIJK SPEL!
    eigen een van de eerste keren dat ik echt heel erg te spreken ben over een game! Wel vind ik de AI nog steeds erg irritant!

12. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

Ik meen dat die gifted unicorns niet te ruilen/verkopen zijn?? Ben hier ook wel benieuwd naar. Dus als iemand het juiste antwoord weet....
    Volgens mij zie je NIET of je unicorns hebt. Enige wat zichtbaar is is een giftbox bij een auto. Maar dat betekent niet dat het een unicorn is. Ik denk dat je met google een eind komt welke unicorns er zijn in FM4. Check vervolgens je garage en je weet 't.

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Thx, weet inmiddels welke er allemaal zijn. Zal er vanavond eentje proberen te giften aan iemand.

Heb ze bijna allemaal, althans die bekend zijn.

14. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Dit zijn de unicorns:

BMW M3-GTR "Street Version"
    Chevrolet Camaro SS Coupe
    Ferrari 430 Scuderia
    Ferrari Challenge Stradale

Honda Mugen Civic Type-R
    Honda Mugen Integra Type-R
    Honda NSX-R GT
    Lamborghini Gallardo Superleggera
    Lamborghini Murcielago LP640
    Mazda RX-7 Spirit R Type-A
    Mitsubishi HKS Time Attack Evolution CT230R
    Nissan MINE'S R32 Skyline GT-R
    Nissan NINE'S R34 Skyline GT-R
    Nissan Top Secret Silvia D1-Spec S15
    Shelby GT500
    Subaru Impreza S204
    Toyota Top Secret 0-300 Supra

dikgedrukt is wat ik heb..

@Bidle, je kunt je Unicorns niet giften..

k vind de Februari pack echt geweldig, vooral de Audi uhr Quattro, vooral gaaf dat je er de Rallylampen op kunt zetten en de S1 Pikes Peak bumpers/vleugel.. en hij klinkt geweldig..

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dat is balen, want heb die Ford nog niet en voor de rest zowat alles. Enkel juist de Ford zou ik graag willen. Vanaf het begin wel veel mazzel met codes.

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Hoe kom je eigenlijk aan die unicorns? Heb er ook wel een aantal, maar als je de rest ook zou willen, wat dan? volgens mij staan ze zelden/nooit op de AH.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die Camaro SS, hoe kreeg je die nu? Ik dacht dat alle Vip's die kregen, maar dat blijkt niet zo te zijn :mad:.
    Die wil ik juist fucking graag, een van m'n lievelingsauto's.

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die kun je met de huidige King of the Track challenge winnen! Moet je de tijd van die guy verbeteren (volgens mij 1.53xx ofzo?)

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nu is de King of the Track volgens mij die van "Rampage" Jackson, met een Dodge Challenger... :mad:

20. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    klopt hij heeft nu een tijd neer gezet van 1:51:xx
    ik heb hem in mijn favorieten staan...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina