Heb de game ook al een tijdje en ik ben bijna op de helft. Ik moet zeggen dat dit een game is waarvan je houdt maar ook op momenten erg haat. De puzzels zijn soms zo freaking lastig! (ik speel op normal) Maar als je eenmaal een puzzel overwonnen hebt is het toch wel weer erg tof. De game is alleen onvergefelijk. Elke puzzel heeft 1 checkpoint en je kunt je laatste move ongedaan maken maar that's it. Voor Catherine heb je gewoon donders veel inzicht nodig. Heb je dat niet, laat de game dan alsjeblieft liggen want dan wordt het alleen maar een grote frustratie.
Naast de puzzels kun je in de bar rondlopen en met iedereen een praatje houden. Je helemaal lam zuipen. Smsen met
Catherine en Katherine
en nog zat andere dingen.
Het verhaal van Catherine vind ik super tof en hou ook wel van de stijl van de game. Het is een keer wat anders dan alle andere games.
en nog iets: samuraipizzadog jij hebt het over of je naast de puzzels chicks kan versieren. Ik zal je 1 tip geven. Als dat zou kunnen zou ik het maar liever niet doen.... Waarom? Daarvoor moet je de game maar gaan checken.
Complimenten voor de startpost!!!!
Laatst bewerkt: 8 feb 2012