Forza Motorsport 4 - Cup 4
We hebben inmiddels 1 cup gehad, 1 is bijna afgelopen en de ander is in volle gang en alle cups zijn erg populair en verlopen succesvol. Nu de Peugeot cup bijna afgelopen is (as zondag de laatste race) is het denk ik goed om verder te kijken naar de volgende cup.
Welke auto, welke banen, welk format, welke dag/tijd etc.
In principe lijkt het me handig om het gat van de Peugeot cup op te vullen en voor de zondagavond te gaan, alhoewel ik zelf door de week prettiger vindt, mss maandagavond? Tijd 20:00 lijkt me prima.
banen is voor latere zorg, kan van alles zijn.
Qua format vind de Scirocco cup een perfect voorbeeld, kwalificatie, 2 heats, omgekeerde startvolgorde, perfect. Ik zou alleen de tuning wel standaard houden.
welke auto, ik heb al eerder een paar auto's geopperd, maar die auto's heb ik nog niet getest. Auto's die ik noemden was Abarth 500 (geupgrade), Alfa Romeo Mito, Audi RS3, Fiat Punto Evo Sport, Vauxhall Astra VXR, maar die moet ik nog testen. Daarnaast staan er de volgende testauto's in de garage: Mazda MX5, BMW 2005 M3, Renault Sport Clio, Subaru Impreza WRX STI, Volvo S60 R-design, Lamborghini Gallardo, Toyota MR2 GT, Hyundai Veloster Turbo, Ford Focus ST.
Belangrijk is iig dat het een auto moet zijn die niet te snel is, goed te controleren is, dus een auto die echt als raceauto bedoeld is heeft wel voorkeur misschien, maar die nog wel genoeg uitdaging biedt. Ik moet eerst nog wat testen om een voorkeur uit te spreken maar bijvoorbeeld een M5 of Gallardo valt voor mij af.
Ik wil een deel van de organisatie op mij nemen als dat nodig is, maar wel met 1 of 2 personen samen.
Wel wil ik graag bij de vaste rijders een plekje krijgen nu Als we genoeg mensen hebben kunnen we misschien 2 league's maken, desnoods van 2x 12 en dan daarna promoveren/degraderen toepassen, lijkt mij ook een leuk idee.
Graag jullie input!
EDIT: Kan iemand de titel ff aanpassen en een 4 achter FM zetten?
Laatst bewerkt: 8 feb 2012