Yup, had ik ook. Of Burnout. Hoeft niet slecht te zijn. Maar noem dit geen Ridge Racer, heeft er niks mee te maken.
Oh? Split/Second van vorig jaar Burnout Paradise van 2008, maar die lijkt hier niet echt op. Blur van vorig jaar, maar ook die lijkt hier niet echt op. Wat voor een arcaderacer wat hier op lijkt vergeet ik dan?
nice de nieuwe Burnout! eeh ow nee Ridge Racer..... ow well, deze doet me meer dan The Run vooralsnog
Ridge Racer 1 blijft de koning!! Deel 2 Revolution was nog vetter, weinig vernieuwing maar wel erg cool, Rage Racer heel vet weer, Ridge racer Type 4 was een mooie combi van beiden en was zijn tijd ver vooruit op de PSX in beeld. Deeltje 6 vond ik zeer tof, 5 en 7 dan niet gespeeld. En als ik dit zie dan denk ik, waar is die rode auto? Nee serieus, maar wat ik nu zie bevalt me niet.
Het is meer Burnout dan Ridge Racer nu. Enerzijds een beetje jammer want de gameplay van RR was toch wel een beetje uniek. Een burnout kloon is wat dat betreft minder opvallend. Toch ben ik wel als enorme Burnout fan benieuwd.
Het spel heeft echt veel weg van Burnout Paradise inderdaad. Ik zie de Ridge Racer er nog niet echt naar voren komen. De snelheid en die houterige bochten kan je toch niet in de stad doen.
Ze slaan denk ik volledig de plank mis. In de gameplay video lijkt het driften totaal niet te werken. En qua destructie ziet het er net zo uit als Full Auto van 4 jaar geleden met een beetje crappie burnout.
Lijkt meer op Full Auto dan Ridge Racer inderdaad. Hopelijk haalt het hetzelfde hoge niveau als Full Auto.