Geeft een pre-order iets EXTRA ? En zo ja, wat is dit dan ? Want anders vraag ik me af waarom je een pre-order zou plaatsen ... Bij Skyrim had je die "map" en daarvoor heb ik het gedaan eigenlijk, niet om die game eerder te hebben. Volgende week een weekje op vakantie in 't buitenland. Als ik Amalur ga kopen zal het zowieso na m'n vakantie zijn.
Geen idee of het wat extra's geeft Maakt me niets uit ook. En waarom ik een pre order plaats? Omdat ik na werk geen tijd meer heb om een spel te kopen, en ik het spel graag op de deurmat zie liggen als ik thuis kom van werk
Las wel dat ie op normal net iets te makkelijk zou zijn, tenminste op de PC. Op de consoles schijnt de moelijkheidsgraad beter te zijn, zeker als je in andere gebieden terecht komt, worden de vijanden moeilijker te verslaan. De dlc zou ook een beetje aanvoelen als cheaten, omdat je in de eerste uren nergens gear tegen gaat komen wat beter is. Vanmiddag zelf maar is ervaren De dlc laat ik voorlopig dus achterwegen...
Gekocht en nog een lullige 20 punten over. Die prijzen op Live zullen ze ook een keer fatsoenlijk afronden, hebberig dat ze zijn.
Nooit, want ik speel meestal easy. Aan de andere kant krijg je van mij wel een eerlijke mening als ik de DLC eenmaal geprobeerd heb. Heb jij toevallig enig idee waar ik die in game kan vinden als ik de game heb? Ga de game na mijn lunch even halen.
In het eerste dorpje wat je tegenkomt staat een "Special Delivery" kist, waarin je alle dlc kunt terugvinden. Geloof dat het ook bij de omschrijving van de DLC staat maar weet het niet zeker. Is eigenlijk niet te missen als je een beetje rondkijkt in de dorpjes die je tegenkomt.
Nog niet binnen en omdat ik normaal altijd doordeweeks werk ook geen idee hoe laat die knutselaars meestal je papieren rommel in de bus schuiven... Voortaan gewoon weer digitale versies denk
Hoe bevalt de game tot nu toe mensen? Zijn er ook mensen die de demo nogal vonden tegenvallen en de game toch gekocht hebben? Zo ja...impressie please
Vandaag niet dus, die postnl knuppel glee net op z'n fiets m'n straat uit zonder ook maar naar m'n eenzame brievenbus te kijken. Waarom pre-order ik toch steeds games
Ik vond de demo matig maar toch net gehaald, zal morgen wel even een impressie geven. Heb hem voornamelijk op basis van de reviews gekocht want de demo had ik nogal wat op aan te merken. Maar kan een grote westerse RPG (met naar het schijnt goede combat) toch niet weerstaan
Ben erg benieuwd naar je mening dan, want ik had precies hetzelfde. Het begin stuk vond ik nog cool, maar toen ik in de open wereld terecht kwam en wat quests ging doen begon het al gauw saai te worden. En zelfs de combat begon mij gewoon te irriteren, terwijl die juist zo goed moet zijn. Maar vooral het hele MMO gevoel, dat zat me echt tegen.
MMO gevoel heb ik ook wel bij deze game, maar dat vind ik juist weer positief. Ben iig nog geen bugs of vastlopers tegengekomen, terwijl ik die in de demo regelmatig had. De combat vind ik juist een pluspunt in deze game tov andere rpg's.