[XOne] Colin McRae: DiRT 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 aug 2010.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Casual zeker? :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :cool:

Mijn casual dagen zijn voorbij. :D En de difficulty van de CPU zit dan volgens mij op het 6/7e niveau.

edit: Verdorie, heb je mijn filmpje gelijk al naar de vorige pagina geduwd. :+

Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  3. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik wilde net zeggen:+

4. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik zat me af te vragen waar een nummer van was dat vaak in de menu's wordt afgespeeld, maar heb hem nu toch gevonden:
    [yt]9Z8VRPDKP9w[/yt]

5. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Net lvl 35 geworden in Multiplayer, gelijk Achievo erbij!

6. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    iemand die hem 2e hands heeft zonder vip pas? ik heb er een over voor de liefhebber:cool:

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    In februari komt er een nieuwe release van Dirt 3, inclusief alle DLC. Voor mensen zoals ik, die de game door die DLC hebben laten liggen, is dat dus de release waarop we zaten te wachten.

8. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond hem toch best wel tegenvallen eerlijk gezegd. Te weinig (echte) rally, teveel meuk die ik vond tegenvallen. Het voelde gewoon te karig aan. En de dlc voegt weinig toe in mijn ogen.

Ik ben echt een rally van en als je dat bent heb je er niet zoveel plezier eraan zoals werd beloofd. Banen zijn ook gewoon echt te kort om echt het gevoel te krijgen van rally.

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan in Classic uitvoering oid zeker?
    Tjah, denk dat ik hem toch alsnog oversla, alhoewel ik zeker geloof dat het een vermakelijke game is, maar dan als race game niet als rally.
    Wat Wildstylez zegt (en wat ik verder van gelezen heb) te weinig echte lange rally stages.

Misschien maar eens aan de gang met versie van 2005 die heb ik nog liggen en eigenlijk niet veel gespeeld.

Ben wel benieuwd hoe Dirt 4 gaat worden, aangezien ze het er over hebben om dan weer meer echte rally er in te doen.

Laatst bewerkt: 21 jan 2012
  10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    De reviews en de eerste ervaringen tijdens de release van Dirt 3 vermeldden dat er in Dirt 3 juist meer 'rally' weer zat, en minder van die extreme meuk. Dat was dus een leugen ofzo?

Ik heb alleen Dirt 2 gespeeld, en daarin vond ik alleen de rally-stages leuk om te doen, maar idd veels te weinig en veels te kort.

Rallisport Challenge 2 blijft toch mijn favoriete rallygame.

11. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    in 3 zit meer rally dan 2

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dirt 3 bevat naast wat meer rally nog steeds andere non rally modes. Met de komst van Dirt Showdown zullen deze modes in een eigen game komen zodat de Dirt game erna puur rally & rallycross wordt. Ze zijn aan het kijken om dingen als de service area goed terug te brengen en het repareren tussen de stages in.

13. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat hoop ik echt. Ik wil gewoon lange point-to-point rally-races door schitterende en uitdagende omgevingen rijden.

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja ik ook. stages van 10 minuten en dan vooral dunne paden waar je echt voor moet oefenen om er doorheen te komen. De stages in Dirt 3 lijken soms wel snelwegen zo breed.

15. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt in de reviews e.d. staat inderdaad dat er meer rally stages in zitten, echter alleen rally stages van, wat is het, hooguit 5km?

Tjah wat is extreme meuk, euh, gymkhana? ;)

Rallisport Challenge 2!
    Daar zit zo'n lange rally stage in, in de nacht door bossen o.i.d. die vond ik zo mega moeilijk.
    Gewoon niet door kunnen gassen door de lastige paden en het moeilijke zicht door de nacht. Ga hem straks even opzoeken.

_O_ Dat zou wel super gaaf zijn als dat weer terug komt.

Laatst bewerkt: 22 jan 2012
  16. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, het was te verwachten:

http://www.codemasters.com/uk/dirt_..._winning_off_road_racer_with_cars_and_routes/

17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ja, dat vertelde ik bijna 3 weken geleden al :D

Anyway, het gaat 40 euro kosten en alle DLC is inbegrepen. Ik denk dat ALS ik hem al ga halen, dat ik wacht tot hij onder de 20 euro komt. 40 euro vind ik te duur. Voor minder dan 20 euro heb je tegenwoordig ook al GT5, en daar komt ook binnenkort een versie van uit waar al DLC bij zit...

Laatst bewerkt: 9 feb 2012
  18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kun je hem beter voor een tientje ergens uit de bakken vissen.
    Weet niet of de game veel / boeiende DLC heeft?

19. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    De dvd stopt soms zomaar met spelen omdat de disc niet meer leesbaar is terwijl hij gloednieuw is?

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ff op je HDD zetten?

Deel Deze Pagina