1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

  1. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb em nu ook binnen, maar moet wel wennen aan dat verdedigen zeg. Was gewend om de tackle-knop te spammen maar nu moet je echt goed timen als je de bal af wil pakken.
    En welke trucjes gebruiken jullie veel in wedstrijden?
     
  2. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet of het aan mij ligt en of ik gewoon mazzel heb gehad, maar klopt het dat de online spelers in Fifa 12 gewoon een stuk slechter zijn vergeleken Fifa 11. Vandaag heb ik de League Title gewonnen in divisie 1, met maar 6 verlies wedstrijden.
    Zonder enig capsones bedoeld.

    Op Fifa 11 kwam ik veel vaker spelers tegen, van een hoger niveau dan de spelers bij Fifa 12 vertonen.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, ben één keer gedegradeerd doordat (serieus, ik zit niet te kutten..) ik connectie verloor met de EA servers in dé wedstrijd. Ik moest gelijkspelen.. :emo:

    Zit ook in Divisie 1, maar echt moeilijk wordt het niet. Heb nu mijn eigen bazenopstelling :+: 5-2-1-2 of 5-2-2-1. Als je een beetje een centrum hebt met snelheid achterin, is dat zó geniaal _O_.
     
  4. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    5 verdedigers :'-(:'-(
     
  5. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik vind dat je gewoon met de standaard opstellingen moet spelen. Een eigen gemaakte opstelling vind ik een teken van zwakte. Je kunt een eigen opstelling zo perfect mogelijk laten uitvoeren, dat het gewoon op een gegeven moment onrealistisch is. zo is de speler met een standaard opstelling altijd in het nadeel en sta je in principe al achter voordat de wedstrijd begint.

    Toon je klasse met eerlijke opstellingen tegen over elkaar, en ga jezelf niet de hemel in prijzen terwijl je een eigen opstelling gebruikt. als je met een standaard opstelling iedereen afdroogt dan kun je zelf stellen dat je een ''baas'' bent.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sorry, maar dit is echt de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb 8).

    Waarom zou ik niet met 5 verdedigers mogen spelen met Inter, dat als standaard opstelling 3 verdedigers gebruikt (wat echt belachelijk is), omdat die in het echt altijd alleen maar verdedigen? In het echt voetbalt een team ook steeds anders, wisselt het met de spelers (als het kan) en de formatie wanneer het nodig is. Het is dus belachelijk om je aan een opstelling te moeten vasthouden, die vaak ook niet eens klopt.

    Met een team als Barcelona of Real Madrid speel ik enorm aanvallend, maar met een team Internazionale of Palermo speel ik redelijk verdedigend. So what's the problem?
    Van mij mag je best met de standaard opstellingen spelen hoor, niets mis mee, al vind ik het wel raar want waarom zou je niet met het beste óf het leukste team willen spelen? Wanneer ik met Barça of Oranje speel, speel ik met Afellay, en niet Kuyt/Villa.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2012
  7. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    heb ik je misschien verkeerd begrepen, maar ik heb het over figuren die een eigen opstelling maken, gaan schuiven met de looplijnen en posities etc. zodat ze zonder bal helemaal terugzakken rond de zestien met 5 verdedigers en 2 of 3 middenvelders daar vlakvoor, en wanneer ze de bal hebben vervolgens met zijn ronaldos of ander snelle spelers er flink op los counteren. daar is geen doorkomen aan.

    welke spelers je wilt opstellen maakt mij niet uit.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2012
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kan dat dan? Ik bedoel, hoe de fuck doen ze dat? 8)

    Ik heb serieus nog nooit lopen kloten met die custom formations ofzo, met die schuifbalkjes voor organizing en passing etc. Kan dat daarmee? Shit hé, nooit op gelet.
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Worktempo van je spelers kun je bewerken. bv dat je beide cdm's constant terug laat lopen. dan voetbal je ineens met 7 verdedigers. enz. je spits alleen naar voren loopt.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Serieus? Ik dacht dat die Working Rates van Defending en Attacking altijd hetzelfde waren, daarop kies ik altijd met spelers uit als ik mijn opstelling maak. Bijvoorbeeld een Balotelli heeft LOW/LOW en speelt IMO ook kut, dus daar leg ik een verband tussen, haha.

    Tevez speelt heerlijk, maar is een teringlijer, dus die zit ook op de reservebank. Dan blijft Dzeko over, als partner voor held Aguëro :).
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Overigens zie ik nu dat wat ik bedoel online niet kan. wel gewoon offline.
    vast in fifa 12 er uitgehaald, want in één van de vorige delen was het volgens mij online wel mogelijk. Toen stonden je tegenstanders letterlijk in een handbalformatie rond de zestien.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2012
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nu eerste 4 potjes in div1 weer dik gewonnen, ze zijn echt heel slecht.

    De berbaspin met Pato is té overpowered. Maak steeds zieke goals dat ik er drie achter elkaar doe en de tegenstander helemaal wegspeel _O_
     
  13. Glengarry

    Glengarry Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
  14. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
  15. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed AFCAMarvin dat je mee doet aan het toernooi bij DG....hoop dat er nog meer van xbw aan melden. AFCA mensen zijn altijd welkom;-)
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Jezus, je kan op fifa maar beter hardstikke slecht zijn, dan een beetje goed kunnen voetballen. Ik overklas continue tegenstranders maar zoveel lucky goals krijg ik tegen...... zonet ook weer ik heb 15 schoten op doel hij 0, en in de 89e minuut scoord hij omdat mijn keeper over de bal heen duikt -.-
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wanneer komen schwalbes in FIFA? Het lijkt me übervet om dat te kunnen doen, tegen vrienden kutten en als je een keer wordt vastgehouden meteen gaan liggen. Lijkt me zó vet! :D
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja, en dan een rating meegeven met hoe goed iemand een schwalbe kan maken. Dan zou sowieso Mertens een 9/10 moeten krijgen.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als Mertens al een 9 moet krijgen, wat zou een Suárez dan krijgen? :eek:
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Niet anderen er bij halen vriend. De schwalbe van Mertens is even erg als die van Suarez
     

Deel Deze Pagina