damn niet verwacht, vond double agent niet zo... ben ik halfverwege mee gestopt maar deze game is retevet
kan iemand me vertellen waar ik de hunter en die gamemodes enzo vind? ik zie ze nergens? of moet je dan eerst de singleplaye ruitspelen?? Hunter Completionist 20 Complete all maps in "Hunter" game mode on rookie or normal difficulty (1) See "Hunter Master" voor die achieves en voor d elol...
thanks inmiddels gevonden hoelang zijn die hunt levels wel niet ik speel op 1 map maar t gaat maar door?
Voor iedereen die wil dat er niet nog een (of juist wel) Conviction wordt gemaakt, laat je stem horen
Conviction 2? Die komt er niet. Enne ik heb liever dat ze de splinter cells maken zoals voor Conviction.
Vandaar mijn link. De developers kijken mee, dus hier kan je je mening geven over de toekomst van de serie.
ik heb me wel vermaakt met Conviction. Het was van alles wat en ook het co-op gedeelte was goed te doen. Als een nieuwe deeltje zou komen, dan hoor je mij niet klagen.
Zo conviction de laatste maand veel zitten spelen. Vond het best een leuk spel, maar ik moet zeggen dat ik met de eerdere delen met het meer sluipwerk me toch meer vermaakt heb. Dit is echter ook wel een keer leuk. Moet nog een paar achievements nu waaronder dat je een friend moet inviten, heeft iemand zin om dat even te doen? Je hoeft niet mee te spelen of iets dergelijks heb de rest al gehaald...
Zo ff een oudje kicken In afwachting van Amalur zat ik wat demo te checken en die van conviction had ik nog nooit geprobeerd. Mede omdat ik double agent echt drie keer niks vond. Maar de demo speelt eigenlijk wel erg lekker moet ik zeggen en het ziet er ook nog eens strak uit. Ga em denk ik toch maar ergens op de kop tikken. Goed voor de backlog, die bestaat nog maar uit 1 game
Op zich speelt Convicton nog steeds lekker. Het is heerlijke afwisseling na al het geweld van Modern Warfare. Ik heb nog steeds die Beta Ghost Recon multi player sticker op de doos zitten. Dit zal waarschijnlijk er niet meer van komen.