Ik heb een tweede account gekocht voor 7,50 nu. Heb nu 30 dagen om zoveel mogelijk characters naar 70 te levelen met de RAF bonus.
333 shadowy gems, die een gemiddelde droprate hebben van 5 per boss. Nu nog 60 elementium gem clusters, die 1 per boss droppen en ik heb de legendary daggers! Nog 8 weken te gaan.
Wow nice man. En ff een vraagje, ik ben nu Assa spec, maar in raids kom ik steeds meer rogues tegen die combat zijn. Is dat nou echt de betere spec of maakt het niet zo veel uit?
Assa en combat liggen dicht bij elkaar. Ik speel combat omdat onze 10 man setups altijd melee oriented zijn.
Twijfel een beetje over mijn prime glyphs voor Ele Shaman PvE. Flame Shock is obvious, maar ik twijfel of ik Lava Burst EN Lightning Bolt moet nemen of Unleashed Lightning en 1 van de 2 dps glyphs (waarschijnlijk dan LB tot T12 4p). Iemand suggesties? En voor minor toch TB nemen? Ik weet niet in hoe verre het verlies van knockback en decreased movement speed van invloed is. Of anders gewoon de 3 nemen zodat ik geen reagents nodig heb? Ga het liefste voor zoveel mogelijk DPS en minder survivabily. Zo ook in mijn talents.
Assassination = mastery Combat + Sub = haste Correct? Nadeel vind ik dat combat zo ontzettend saai is Echt te weinig knoppen om in te drukken.. =/ Lootship naar P2 trouwens, alleen raid over. Volgende week neer Edit: http://elitistjerks.com/f79/t110309-elemental_cataclysm_discussion_patch_4_3_a/#Glyphs
Correct. En lol weinig knoppen? Met relentless blades gebruik je non stop killingspree/AR. Not to mention dat je met 4 set bonus ongeveer 30 seconden AR hebt lopen.
Je kunt de raid toch ook extenden? Thx. Had daar, op wow forum en mmo-champion al een hoop gelezen. OP EJ staan er 5 recommended. Echter kan ik er maar 3 gebruiken Fire Elemental is volgens mij alleen nuttig is gevechten die 7-10 minuten duren zodat ik hem 2x kan casten. Anders is het volgens mij geen increase in DPS. Misschien moet ik mijn vraag herformuleren naar: hoeveel gevechten zijn er waarin ik veel moet bewegen?