Wat vinden jullie van dit team? Wat kan ik er nog aan veranderen? 4-5-1 is trouwens heerlijike formatie Reina Walker-kompany-david luiz-clichy Essien Gervinho Young Suarez-Nasri Aguero
@FunkXual Ik zou geen Gomez doen, geen snelheid, redelijk schot (84 schotkracht, kan hoger) en in de lucht is hij dan wel sterk maar dan houd het ook op. ik zou voor podolski gaan.
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#jne5marBbcOZS Ik speel zelf liever met Gomez in de spits zoals je ziet. Gomez is wel meer een 'echte afmakter' waar Podolski toch meer op snelheid een hardschot kan produceren. Met 2 flankspelers heb je ruim voldoende snelheid voorin!
Haal alsjeblieft Schurrle, de updated versie. Ik heb podolski gomez en schurrle in mijn team en Schurrle is gewoon VERUIT de beste. 92 finishing, 95 accelaration, 88 afstandschoten. Geloof me, probeer hem en je wil niet meer terug.
Ik heb Shurrle (de nieuwe versie) al in mijn team. Opgepikt voor 1100 op de trade, maar imho is die veel meer waard. Stats zijn 85 waardig.
Iemand behoefte aan FIFA 12 UT Gold Packs, 12 packs, 2 per maand.. 4YDS-3GR8-G546-Z8X8 38XV-VPGL-P8MS-5TG2 Invoeren in de FIFA-winkel, dus niet via XBL Code Inwisselen Laat ff weten als je een code hebt gebruikt
Klopt helemaal.Ik speelde het liefst met Podolski op CF met Schurle en Gomez in de spits die schoten uit de 2e lijn...BOTS!!!! Kga ff een nieuw team maken, mijn Serie A team verkocht, speelde toch niet lekker.Kheb ongeveer 800K, kzit te denken om met vpersie up en IF walcott een teampje te maken
Heb hem ietsjes opgewaardeerd met een IF-je Katti Juniors Voeg me maar toe op XBL. Hopelijk kom ik door jouw 5 verdedigers
Kheb je uitgenodigd.verdedigers zijn erg aanvallend hoor...Buttner en Zuiverloon bestrijken de gehele flank....dus zo verdedigend ist nou ook weer niet
Oh maakt niet uit hoor. Als je graag met deze formatie speelt moet je dat zeker doen. Ben niet zo moeilijk wat formaties betreft. Ik irriteer me meer aan de mensen die het spelen dan de game zelf 5 verdedigers is wezenlijk onderdeel van UT. Dus waarom niet ? Heb zelf ook heel lang met 5 verdedigers gespeelt, maar wilde wat meer controle ipv via de counter. Overigens kan ik nu niet....werk
Haha, ik ook aant werk hoor.Ver van huis.Dus ik kan ook niet... Ach we zullen vast wel een xtje tegelijk online zijn. Mijn gouden teams zijn wel aanvallender....442,4312 dat soort formaties Ik scoor er wel lustig op los hoor.Ik sta nu voor de 2e x in de finale van het silver online toernooi, eerste x al gewonnen met dikke cijfers Ik denk dat ik dit team ga maken: http://www.ultimatedb.nl/squadcreator.aspx?squad=c392b942-1d75-4a26-aec4-80775b63ae5b Opmerkingen of tips zijn welkom.
4231 Doel:Hart RB:IF Richards CB:Kompany CBkrtl LB: UP Jose Enrique CDM:Yaya Toure CDM:IF Charlie Adam CAM:UP Luis Suarez CAM:IF Silva CF:UP v Persie ST: IF Walcott
weet iemand waar die staff mensen goed voor zijn? ik heb er 10 bij dribbelen maar mijn spelers gaan niet beter dribbelen ofzo? Help!
werkt Alleen als je een kaartje gebruikt die de dribbel voor 1 wedstrijd upgrade. Dan kan je bijvoorbeelt met een kaartje van +15 dribbel met veel staff members voor de dribbel de dribbel niet met 15 omhoog brengen maar bijvoorbeeld met 20(afhankelijk hoeveel staff dribbel mensen je hebt) Ik gebruik eigenlijk nooit kaartjes...heel soms in de finale een all attrack kaartje voor mn keeper