Hoop wel dat de tegenstand wat beter wordt... Net als ik in een lekkere flow zit is alles alweer verslagen. Edit: Zal je net zien, zet je wat neer en even daarna heb je al je health drankjes nodig en leg je het loodje Sommige dungeons zijn trouwens echt wel mooi gemaakt... Sfeer.
Excuses, al een paar dagen geen tijd meer gehad om te gamen, vanavond als ik Amalur hopelijk heb zal ik je meteen accepten
Het werkt eigenlijk net als in Skyrim/Oblivion enige verschil is dat ipv dat het slot een rondje draait het je het alleen horizontaal ziet bewegen. Maar het principe is hetzelfde, je kiest de positie van je pick met de ene stick en dan probeer je voorzichtig met de andere stick het slot helemaal te openen. ALs hij gaat trillen ga je je lockpick breken en is je positie van je pick dus verkeerd. Dus net als SKyrim ook al ziet het er iets anders uit
Nou maar hopen dat ik het spel morgen in huis heb Had gehoopt dat ik er vandaag al mee kon beginnen maar goed, dan maar hopen dat ik er morgenavond na werk mee kan starten
Nee en vind dat ook een beetje onzinnig, word nu al overspoeld met items Heb volgens mij wel 1 of ander apart setje wat bij de online pass hoort gevonden. Tenminste dat denk ik want het is veel beter dan de meuk die ik vind en is een complete set in 1 keer
^^ Wat Delphiki zegt. Ik koop nooit dat soort DLC. In game vind je vanzelf goede spullen, is ook leuker dan het op een prsenteerblaadje aangereikt te krijgen ... EDIT: Installing...
Zulke DLC zou ik ook niet kopen . Good luck Gakkie & alle anderen die deze rpg reeds in bezit hebben. Ik ben er een weekje tussenuit (op wintervakantie) en daarna bekijk ik of ik KoA: R wil aanschaffen . Ben wel heel benieuwd naar alle reacties
Hebbie hem eindelijk binnen, had Gamesync nog verzocht om hem een weekje langer vast te houden maar helaas
Jah heb de stats inmiddels gezien, stelt weinig voor. Sowieso vervang je het heel snel weer met iets beters. Nog steeds niet binnen en volgende week moet ik voor m'n werk een week naar het buitenland er is een stash in Canneroc
Yo, thx! Heb ik weer een vraag, hoe komt het dat ik niet meer automatisch heal? Zo zonde van mijn potions.
Goed om te weten, ik dacht dat dat ook standaard was. strats s ff kijken welke van mijn items voor de regen zorgt Moet de crappy menus wel 1 ding na geven, de add to junk knop en de sell all junk knop bij vendors is wel verdomde handig
Jah hoop ook echt dat het een nieuwe standaard word in RPGs, werkt een stuk sneller. Er zijn trouwens ook talents om te healen btw, en ofc Lifesteal
Waarschijnlijk is je regen buff dan uitgewerkt. Je krijgt extra buffs zoals regen of meer damage wanneer je zo'n steen/altaar inspecteert ( niet de Lores maar die andere stenen altaartjes ). Elke geeft een andere buff die tijdelijk actief is en de eerste die je tegenkomt is een regen buff. Je ziet als die actief is ook een icoontje in je scherm.
Ik vind het wel leuk allemaal en lekker spelen, maar ik word wel een beetje overvallen met het gevoel van, hoe lang blijft het leuk en weet het me vast te houden. Meestal geen goed teken.