En loot van 5 heroic bosses missen? Nah We lopen nog half in LFR/DS normal gear rond, we need this stuff man!
Ben net begonnen met WoW en ben een priest Iemand die op skype kan komen en mij wat uitleg geven ofzo ? skype; olddskool
Ik heb nu al redelijk wat geleerd , ben al level 10 en begin zo de meeste dingen te weten maar iets wat ik me nog steeds afvraag is wanneer je kan beginnen vliegen ? Ben een priest.
Vliegen via de zogenoemde Flight Path's, FP's afkorting, kan direct als je tenminste voldoende gold hebt. Tip is auto loot aan te zetten en alle rommel te verkopen die je niet kunt gebruiken. Het echte vliegen kan pas vanaf level 60, eerst heel langzaam, maar op 70 en 85 een stuk sneller. Let wel op dat het een heleboel gold kost, maar dat is nu ook nog niet aan de orde. Trainers vind je bij Alliance in SW o.a. en bij Horde in Orgrimmar.
Speur eens rond op www.wowhead.com, of de link van Muamba123. Je kunt een hoop leuke dingen tegenkomen. Setups van skills en dergelijke die je kunnen helpen, maar ook advies etc op de fora.
Moet je voor die legendary staff eerst 3 achievements halen of is een Molten Lord verslaan ook al genoeg om de quest te krijgen?
Ik kan de questline beginnen zonder dat ik ooit een baas heb verslagen in firelands, als je [A legendary Engagement] bedoeld.
Uberverschil. @ GForce: Ik had al zo'n vermoeden dat ik me niet had hoeven verbazen. De progression raid moet dus nog flink omhoog, zeker omdat ze Ragg nog moeten downen.