[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Trilogie was erg vermakelijk, ben benieuwd ondanks Matt er niet meer inzit.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wilde net posten haha. :+ Maar ziet er goed uit moet ik zeggen! Jeremy Renner vind ik zeer geschikt voor deze rol. Verder ziet het er wel veel van hetzelfde uit, maar toch met zo'n lekker genresausje.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Renner is wel tof.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    The Game

Had 'm laatst op tv gezien, helaas toen te laat ingeschakeld dus na een tijdje weer uitgezet. Vandeweek van iemand geleend op dvd. Erg gave film, had er tot voor kort nooit eerder van gehoord! Concept ook erg gaaf. Actie wisselt goed af en 'creatieve' ideeen zo af en toe!

8/10

5. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Er zijn veel namen aan het script verbonden maar Wahlberg's is er niet een van.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is de Producer volgens mij.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Das Leben der Anderen

Mooie film die zich in de DDR in de jaren '80 afspeelt en zich met name richt op de censuur van kunstenaars. Erg sterk geacteerd, boeiend verhaal met wel een beetje een overdreven moralistisch verloop. Blijkbaar hoort dat erbij. Die HGW XXVII is ook zo streng als maar kan in het begin en is als het ware meteen om als het leven van de kunstenaars begint te volgen. Maar goed, wel mooi dus.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt me best leuk. :)

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Zie ik in die trailer van de nieuwe 'Bourne' nu Edward Norton voorbij komen?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
  12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dead silence gezien. Leuke horrorfilm. Man en vrouw krijgen onverwachts bezoek van een buikspreekpop. De vrouw overleeft het niet en de man gaat opzoek naar antwoorden. Op sommige punten ietwat voorspelbaar.
    7/10

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik zag die knar ook voorbij komen, en terwijl ik uiterst sceptisch was op het moment dat ik die trailer aanzette, werd ik meteen nieuwsgierig op het moment dat ik hem zag :+ 1 van m'n favoriete acteurs.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    La vita è bella (1997)

Een verademing om eens een keer een originele blik op WOII te zien. Het verhaal draait om Guido, een Italiaans-Joods dorpeling die naar Venetië verhuist om een boekenwinkel te starten en daar op de meest 'toevallige' momenten met zijn droomvrouw Dora (door hem 'Principessa' genoemd) in aanraking komt en uiteindelijk op komische wijze haar hart weet te veroveren en een gezin te starten. Op deze geheel eigen komische en optimistische wijze ondergaat Guido vervolgens samen met zijn kind en vrouw WOII, wat ook voor prachtige emotionele momenten zorgt (dat moment met de microfoon en het einde). Een film dus die een dergelijke beladen thema aan de ene kant luchtig en origineel weet te brengen en aan de andere kant gruwelijk en emotioneel brengt. Kon hem absoluut waarderen.

Laatst bewerkt: 10 feb 2012
  15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik wil me eens wagen aan Star Wars. Met welk deel moet ik in godsnaam beginnen? :+

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Chronolisch gezien kijk je natuurlijk Episode I t/m Episode VI. Maar voor de beste ervaring wil ik je IV t/m VI aanraden, om daarna I t/m III te maken. Dat is in volgorde van verschijning. Je ziet dan een heel duidelijke ontwikkeling door de franchise heen (ten goede en ten kwade) en dat geeft het toch nog wat extra's.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    succes! Halverwege II ben ik afgehaakt. Ik ken powerrangerafleveringen die beter in elkaar zitten

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wel Episode IV gezien? :eek:

19. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Dat krijg je als je begint met I

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nope niet gezien en kan me er ook niet meer toezetten. Wellicht de schuld van I en vooral II dunno, maar Star Wars kan ik niet echt meer serieus nemen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina