[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. DaringGIJoe

    DaringGIJoe Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dan ligt je Mcom onder het puin hahah. Volgens mij kan je nooit trappengaten opblazen.
    Dus gebouwen met trappenhuizen, kunnen niet geheelopgeblazen worden.
    Helaas gebeurd het nog steeds te vaak dat er geen gebruik wordt gemaakt van destruction.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In BF BC2 kon dat wel gewoon.
     
  3. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Guys heb ff jullie hulp nodig kreeg namelijk een bericht en ik snap er niks van maar jullie mischien wel .
    Nog wat info kwam de room in maakte 6 kills en toen was de partij al afgelopen.
    Maar ok wat betekend dit---------> kL Tbn <--------meer stond er niet en die badslipper reageert ook niet op mijn berichtje
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    geen idee maar who cares? Gewoon negeren
     
  5. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het altijd wel leuk die berichtjes , kan er altijd van genieten als iemand helemaal gefocked raakt door een ander zijn spel
     
  6. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik had een tijdje geen Battlefield gespeeld en ben sinds paar dagen weer een beetje aan het knallen.
    Nou wilde ik vanochtend weer eventjes knallen en krijg ik bij het begin de volgende melding:
    Existing player profile data appears to be damaged and cannot be used.
    Vervolgens krijg ik een menu (visual adjustments) waar ik me brightness kan aanpassen.
    En al die meldingen dat ik nieuwe shit heb omdat ik die limeted edition heb.

    Maar al mijn stats zijn er gewoon nog het enige wat hij door elkaar haalt is al me klasses enzo.

    Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Geen idee hoe het komt, maar op een of andere manier is je save game corrupt geraakt. Je zult daardoor alles opnieuw moeten instellen.

    Gelukkig staan de stats ook gewoon op de EA-servers opgeslagen en die haalt hij gewoon weer op.

    Als het niet weer gebeurt zou ik me niet teveel zorgen maken. ;)
     
  8. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja maar het is elke keer.
     
  9. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer anders je savegame data te verwijderen en kijken of het dan nog een keer voor komt.

    Mocht dat niet helpen, probeer je savegame data op een usb stick te zetten (let wel, USB sticks moet je speciaal formateren voor de X360). Anders je cache even leeg halen van je xbox, wellicht dat dat helpt.
     
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Moet nog alleen de Stationary Ribbon voor de "Decorated" achievement.. Wat is het makkelijkst om deze te krijgen?

    Die AEK is trouwens echt een beest joh, sinds gisteravond ermee gaan spelen en ben hooked 8)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mijnen neer gooien en achter een stationary gaan zitten
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hahahaha oke 8)
     
  13. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook gehad, doordat ik mijn live mail had veranderd in the xbox preferences. Je kan daarna 30 dagen niet terug veranderen. Wellicht heb je hetzelfde gedaan ? Ik kan over paar dagen weer terug switchen. Dan is het als het goed is weer geregeld. Je stats en je behaalde unlocks raak je niet kwijt maar idd wel vervelend om elke kit weer opnieuw samen te stellen voor je begint. ook al is dat maar 2 min werk.

    edit ; Die AEK is inderdaad echt heerlijk om mee te spelen. Foregrip erop, holographic, heavy barrel Het lijkt wel alsof je die magazijnen er door heen vliegen bij dat wapen. Heb hem gister helemaal unlocked. Op naar het volgende wapen :p
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2012
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Wanneer speel je die AEK vrij dan?
     
  15. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    60.000 assault score
     
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond ook even geprobeerd. M'n trusty USAS-12 met frag rounds (:+) ingeruild voor de AEK en het is idd een beest van een rifle! :9
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    USAS-12 met frag rounds. =(

    Dat ding is zowat een portable LAV. Ik hoop wel dat die flink generfed wordt bij de volgende update. Gister ook weer, schiet iemand tegen mijn cover aan met dat ding en ben ik in een keer dood. :mad:
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk ding idd!

    Alsof ze een kanon afschieten.
    Ik had ook al wel verwacht dat die patch er een keer zou zijn , evenals de mav patch.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Damn, ik was toch (ondanks de negativiteit in recensies) even aan de singleplayer begonnen maar die is echt matig zeg :lol:
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Van de best leuke singleplayers van BC1 en BC2 is weinig over gebleven inderdaad.
     

Deel Deze Pagina