[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Thanks Willem! :)

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, je druk het nog lichtjes uit! Het hele plot ontvouwt zich in de richting IV - V - VI - I -II - III. De hele dramatische ironie valt weg als je andersom kijkt, dat is moord.

Ik vind het ook zo tenenkrommend dat zelfs Lucasarts nu die 3D remakes in de verkeerde volgorde uitbrengt. |:- Het is al erg genoeg als RTL het doet.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    True!

Ik ben overigens wel benieuwd naar de 3D remakes, binnenkort toch maar eens naar de bioscoop gaan.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    I, II en III, bestaan die dan? Ik kijk alleen maar IV, V en VI, die andere 3 heb ik alweer uit m'n geheugen verdrongen. :+

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Homeland (serie)
    Serie die recentelijk nog 2 Golden Globes gewonnen heeft, dus was wel benieuwd ernaar. De eerste afleveringen dacht ik wat is all the fuss about. Maar na een aantal episodes wordt ie echt goed en af en toe best verassend naar het einde toe. 1 van de weinige series waar ik echt niet op kan wachten tot het tweede season uitkomt. Gelukkig is het tweede season al bevestigd, al denk ik niet dat het tweede season beter gaat worden, meeste verassing is er dan wel af denk ik, but who knows.
    8,5/10

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Episode I 3D gezien. Gristus nog aan toe wat een dure grap. Was voor 2 kaartjes en 2 maar 2 personen eten en drinken ongeveer 45 euro kwijt.

Film had wel een aantal extra scenes, bekend van dvd en blu ray denk ik? O.a. scens met Darth Maul en die fokker Popatine.

Voor de rest vond ik het 3D echt matig. Ik zal de film alleen op basis van 3D een cijfer moeten geven en dat is mijn eerste onvoldoende hier. Lees wel dat ik dit los van de film zelf doe. 4/10.

2 kaartjes alleen al 21 euro. :emo:

Kut bioscoop hier ook iedere keer met verbouwingen. |:-

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Is overal zo , 3D is duurder :emo:.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bende van Oss

Matige film en matig te verstaan.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Betaal hier 11 euro en 1 euro voor de bril.

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Episode I best ok, als kind kon ik er van genieten. De oude trilogie is gewoon enorm solide, ik vond Episode I dus niet echt tegenvallen. Maar toen kwam Episode II, jezus christus, wat een drama was dat. Laatst nog gekeken omdat ik benieuwd was of het me nog kon overtuigen. Maar helaas, Ver uit de slechtste Star Wars film ooit en slechter dan een gemiddelde film. Maar goed.

11. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    The Help en Episode I 3D gezien deze week. Beide films van bijna 2,5 uur. Vond The Help een mooi drama en geloofwaardig geacteerd. Emma Stone is een top actrice natuurlijk. Episode I 3D had ik nog nooit gezien, heb zelf alleen Episode II en III gezien dus moest deze natuurlijk ooit wel eens zien. Vind deze Star Wars wel een soort van inleiding voor alle actie die nog gaat komen. Daarnaast is het allemaal wel erg statisch, geen emoties te zien bij de acteurs. Monotome gesprekken en 'amateuristische' overgangen tussen scenes. Voor de 136 minuten die de film duurt gebeurt er daarom naar mijn smaak te weinig. Verder ligt het er natuurlijk wel heel dik op dat Anakin uiteindelijk voor de Dark Side valt. Yoda heeft wel honderd keer gezegd dat hij iets slechts in Ani 'voelt'. Verder: Natalie Portman <3

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Same here, Episode I had een beetje disney achtig feeling. Weet zeker dat die als kind zijnde veel toffer is dan 4/5/6. Vond toen der tijd iig leuke film :)

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die overgangen zijn geheel in stijl van de oude films. Dat van Anakin is uiteraard zo. De hele crux van I-II-III is juist dat je dat als kijker al lang weet.

Verder ben ik het eens met je kritiek. :p

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Oh my god, epic!

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    The Thing

Kreeg hoge cijfers, maar zal wel komen omdat het een oude film is. Voor die tijd was die ongetwijfeld erg goed, maar anno nu is het niet zo boeiend meer. Hij is niet slecht en menig film is slechter, maar het is een soort van net niet. Weet nergens echt te pakken of het spannend te maken en voor je het weet is de film al weer afgelopen. Wel aardig om eens gezien te hebben.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zelden zoveel quatsch gelezen. Absolute klassieker en juist ook nu nog enorm drukkend qua spanning. Zelden overtroffen wat dat betreft.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    niet met je eens. De film wist de sfeer zo ontzettend goed neer te zetten. Ik vond het tof om te zien hoe veel van tegenwoordig dat nog steeds niet voor elkaar kregen. True hij is qua fx wat verouderd maar toch echt wel een film die je gezien met hebben.

Vanavond 'Breaking the Waves' kijken van Lars von Trier. Ben benieuwd

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dude, het begon hier met 8,50. :emo:

19. Remco

Remco Guest

Vantage Point

Fijne no-nonsense actiefilm. Niet teveel nadenken, gewoon lekker kijken. Je volgt verschillende verhaallijnen, leuk bedacht, maar creëert alsnog weinig diepgang. Maar ach, daar kijk je toch ook zo'n film niet voor.

7

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Geen Breaking the Waves gekeken want die bleek bijna 3 uur te duren. In plaats daarvan 'Nick and Norah's infinite playlist' gekeken. Typisch een film die je met je vriendin kijkt. Meisje, jongetje net uit een relatie en komen elkaar tegen op een avondje stappen. Toch is de film net anders dan de standaardversie van dit type film. Lekkere muziek, karakters hebben net dat beetje meer en soms nog grappig ook. Iaw aanradertje voor als je nog een film kijkt voor met je vriendin :)

6,5

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina