Nu ook de achievements aan de OP toegevoegd! EDIT: En ik kom nu ook een Nederlandse review tegen, staat ook in de OP!
volwassen hoeft niet perse 18+ te zijn he Het kunnen ook thema's zijn waar je als volwassene meer mee hebt: ouderschap, relatieproblemen, dertigerdillema, ik noem maar eens wat
Ze spelen er wel een beetje mee, die screens vertekenen de boel vind ik. Het M rated gedeelte komt meer door de nachtmerries. Bij levels met een baas zit er een demon achter je aan. Als die je te pakken krijgt eindigt het in een bloedbad.
Het blijft een intrigrerend spel. Is het ook niet zo dat jouw karakter in elk puzzel level ergens op een "wc" zit en een multiple choice vraag beantwoordt over hoe je tegen dingen in het leven aankijkt? Ik meen ergens gelezen te hebben dat je daarna ook ziet wat alle andere (online) Catherine spelers hebben gekozen bij die vraag.
Hmm, ik heb de kans om de Stray Sheep edition voor 48 euro mee te nemen. Ik vraag me toch echt af of het de moeite waard is. Visueel heeft het spel een enorme aantrekkingskracht, maar ik vraag me af of de gameplay me ook kan bekoren.
Das moeilijk te zeggen, persoonlijk vind ik het wel een ''challenging'' game. Het wordt steeds moeilijker en het verhaal is vet. De puzzels zijn echt topnotch!
Classic Game Room review: Misschien moet ik deze titel gewoon eens een keer op easy spelen, puur om alle content te kunnen checken.
Er zijn hier al een aantal mensen die hun ervaringen hebben gepost dus neem aan dat ze hem hebben. Ik speel het spel ook. Erg vermakelijk, maar zeer moeilijk!