1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sulejmani is wel echt belachelijk 8).
     
  2. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft er anders al wel 13 inliggen dit seizoen, als rechtsbuiten
     
  3. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook waarschijnlijk het enige waar FIFA naar heeft gekeken, voor de rest speelde hij niet echt goed, als het erop aankwam stond hij er niet.
     
  4. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ga vanavond de 3421 opstelling maar eens uit proberen.
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bTitlPEcbcPLj
    Heb ff een serie A gemaakt om te testen, want hoefde dan alleen de 4 flankspelers maar te kopen. Als het goed bevalt maak ik er een BPL van.
    Serie A is eigenlijk wel perfect bij deze opstelling met de snelle CB's. Maar heb eigenlijk geen zin andere teams om te gooien om hier serie A van te maken. Zou je in de BPL niet erg kwetsbaar zijn met 3 CV's? Er is geen enkele met een pace boven de 80. Of je moet bijv. een Richards op de R CV zetten maar dat kost je weer chem.. Tips?

    Wat zou dan het een goed trio kunnen zijn? Luiz/Toure/IF Johnson?
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2012
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat iedereen maar snelle verdedigers koopt om de pacehoertjes bij te houden. Maar de positioning van de verdedigers vind ik belangrijker eigenlijk. Snelle CV moeten hun positionele tekortkoming goed maken met een snelle sprint, maar echt goede verdedigers staan vaak al goed gepositioneerd. Hopelijk komt EA volgend UT met een gameplay waar de pace niet zo overgewaardeerd word.
     
  6. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel een punt. Ik heb soms meer plezier van een slomere verdediger omdat die dan op het juiste moment daar staat.
     
  7. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Met 2 CV's maakt de pace mij ook niet zo veel uit. Rond de 70 zoals de meeste CV's vind ik dan prima maar met 3 lijkt het mij wel zo fijn. Anders kunnen ze nog zo'n goede positie hebben maar als de pacehoertjes veel (LB) (Y) tjes geven dan zal je geregeld de sjaak zijn ook al probeer je gelijk mee te lopen met de aanvaller die weggestuurd wordt.
     
  8. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geen Mertens???? :F:
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gevoel dat ze alleen naar het begin van de eredivisie hebben gekeken. sulemani deed het toen een stuk beter en jn career mode zag ik net dat cabral die ook in het begin beter speelde ook een update heeft gekregen.

    Spelers die verder in het seizoen goed speelde als malki en guidetti bijvoorbeeld hebben er geen gekregen
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    een 78 rating voor Guidetti zou wel zo realistisch zijn vind ik. net als Dost en Narsingh

    dat ze Boerrigter er niet in hebben gestopt slaat ook nergens op.
     
  11. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Een schande dat hij er in het begin niet bij zat, maar ze kunnen geen spelers aan UT toevoegen, dat kon ook al niet met Scholes.
    Iemand trouwens ervaring met een silver Championship team? Ik wil die Huseklepp van KSI wel eens uitproberen, maar er spelen meerdere lekkere silvers zie ik!
     
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Gewoon proberen, kan geen kwaad!
     
  13. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Huseklepp is al gepricefixed als de malle, hij koste eerst 4-5k en nu zie ik hem alleen nog maar voor achterlijke prijzen erop staan.
     
  14. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al mijn spelers verkocht, en heb nu 350 k. Ik wil een team kopen en die kost 500 k. Hoe kan ik dan nog op een redelijk eenvoudige manier ong 150 k maken? Ik zit op de PS3, dus zit niet in je vaarwater ;) PM mag ook. Alvast bedankt
     
  15. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leuke is dat ik hem gister voor.4k heb opgepikt terwijl hij hier weg gaat voor 15k (ps:cool:
     
  16. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dit van EA. Genaaid met die 4-1-2-1-2 glitch. Ik bood 138.000 op Di Maria IF RM. Alleen werd mijn bod veranderd naar 238.000 muntjes. Dag zuur verdiende muntjes op FUT. Net email naar EA gestuurd ben benieuwd hoe ze reageren. Zit er hier nog iemand die dit ook heeft meegemaakt? Wat doe je hieraan? Kweet niet of ik wel doorga met dit spel waar de hackers en glitchers regeren...
     
  17. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Genaaid inderdaad. Misschien via een trade offer voortaan? Of kan het dan ook?
     
  18. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Guidetti nu eindelijk eens IF Goud?
     
  20. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Doen ze toch niks aan. Ik heb het ook meegemaakt.. 170.000 voor een gewone Aguero.
     

Deel Deze Pagina