Ik gaf je het voordeel van de twijfel dat het een normal was, dan zouden die stats niet zo erg zijn, als dit representatief is voor je ranked games, dan is het nog een beetje triester. En als je had gelezen, ik had het vooral over minion kills aangezien het inderdaad niet zo gemakkelijk is kills te 'geven'. Maar inderdaad, je helpt het team echt een stuk door je eigen belang hoger te bezien als je team, jij doet veel damage maar als jij wordt gekilled is je team in een teamfight ook verloren, goed gedaan jonge, dat is logica ala Pine.
1. Ik speel top lane, deze lane is anders dan de andere lanes. Meer farmen en pushen.
2. De AD carry heeft genoeg plek om te farmen waardoor hij genoeg dmg doet. In teamfights kan ik of hem verdedigen, of hun AD carry killen. Als ik mijn AD carry verdedig dan gaat hij gewoon niet dood, tenzij zijn positionering kut is, omdat ik daarvoor gewoon te veel dmg doe en genoeg CC heb met de andere heros + Trist heeft haar W + Flash + Ult. Als ik er voor kies om hun AD carry te slopen, moeten ze wel mij CC'en en stoppen anders kill ik hem super snel en je weet Irelia haar passive. Ook zal dit hun veel tijd kosten omdat ik fed ben en hun ik zal hun AD carry uit het gevecht forcen.
Dus ik snap jouw logica niet helemaal. Klaarblijkelijk denk je verstand van dit spelletje te hebben en loop je arrogant te doen terwijl je er echt geen verstand van hebt. Je hebt een formuletje gemaakt die en nu denk je de Einstein van LoL te zijn. Tevens zijn elke hero's ook verschillend in sterkte qua early/mid/late game. Hier lijk jij niet eens rekening mee te houden.
Nogmaals, het is je in dit geval nog meer aan te rekenen aangezien het geen normal game was (wat ik hoopte met een dergelijk ongebalanceerd team), aangezien het dan 'maar ' een normal game is. Voor de duidelijkheid, enkel de support heeft geen minions nodig, elk andere champ wel, en naar die screen kijkend kan ik me niet van de indruk onttrekken dat jij alle gelegenheden aangreep minions te killen terwijl als je enige teamspirit en dacht aan het teambelang, die minions juist had gegeven aan je teamgenoten.
Ik pak in me eentje wel ff de hele jungle en alle farm op drie lanes tegelijk...
Elke champ is zeker niet gelijk, jammer genoeg is lezen niet je sterkste punt aangezien ik toch duidelijk teruglees dat het zo 'ongeveer rond' de 15k zit. Als jij mij het tegendeel kan bewijzen met keiharde feiten/formules laat het zien, ik kan je al dit geven, dat gaat je niet lukken, de grootste vooruitgang voor bijna elke champ wordt gemaakt met items onder de 15k, daarboven is het luxe en finetunen, maar op het moment dat jij boots moet verkopen aangezien je al een vol build hebt en jou medespeler nog geen volle build heb, heb je iets verkeerd gedaan en ben jij mede verandwoordelijk voor de verloren wedstrijd \o/_0/
Klik om te vergroten...