De diepte van dit spel begint me steeds meer aan te spreken. Het is echt veel complexer en daarom ook interessanter dan de vorige delen. De vele combo's die ik met Zwei kan uitvoeren kennen bijna geen limiet (mits genoeg meter) en ik vind vooral Just Guard een hele interessante toevoeging. Heb zojuist even een uurtje het geprobeerd en kan het nu ongeveer 1 op de 5 keer op Nightmare's B. B. krijgen en punishen op de eerste hit. Op de tweede B kan ik het honderd procent nu. Het is echt geniaal dat je dan een move die normaal bijna niet te punishen is ineens met een launcher + super kan punishen. Denk dat de high level gameplay in dit spel hierom gaat draaien. Ik wacht op de eerste supers die live geparried worden.
Net behoorlijk wat matches gespeeld tegen Zer0ch@0s, zaten een paar hele spannende tussen, en veel momenten waarbij ik me had doodgelachen Merk van mezelf dat ik echt teveel block, weet niet goed hoe ik met Viola druk moet leggen...zal wat filmpjes kijken van spelers die wél weten wat ze doen Player record van mij ziet er niet uit haha, met name dankzij Zer0...
Waarschijnlijk 1 van de weinige kanalen die goede gameplay upload in goede kwaliteit. Jaxelrod 8wayrun Winners Finals [yt]thiGnRspyIw&[/yt] Losers Finals [yt]SY2lP4ZXJ2c[/yt] Grand Finals [yt]NeGVIsZaWGc[/yt] Deze pagina heeft een paar er goede CaS characters Voorbeelden:
Die zien er wat beter uit dan mijn characters. Ik kan echt uren in de creation mode alleen al steken. Gisteren nog wat quick battles gedaan. Mijn W/L ratio is ook erg slecht. Ik weet alléén niet meer welke ik nou verslagen heb en welke nog niet. Als een naam wit is heb ik die dan verslagen?.
Mooie matches hoor. Vooral Natsu en Alpha Patroklos spreken mij erg aan. Voor AP zou ik dan wel een ander costuum selecteren. Nog steeds on the fence of ik deze wil halen. Het spel is ook niet erg populair hier? Zie niet zoveel users posten.
Da's bijna nooit met fighting games. Dat wil niets zeggen over de kwaliteit van dit spel. Kijk een paar matches zou ik zeggen en kijk of het je bevalt. Tis een leuke game om te spelen, zowel casual als diepgaand.
Het is XBW, het meerendeel speelt RPG's en Shooters, niet dat daar iets mis mee is want ik speel het bijvoorbeld ook Je kan SCV anders wel 2e hands ergens goedkoop vandaan halen aangezien veel teleurgesteld waren met de SP modes... *ben vanavond wel in voor wat matches.
Ik ben er vanavond ook wel denk ik. Zal wel wat later op de avond zijn. Weer wat mooie setups gevonden met Zwei. Ik denk toch dat een hele goede character gaat worden, mits de ontdekkingen een beetje doorgaan zo. Ein geeft me een heleboel mogelijkheden om mixups te creeeren, maar ook om bepaalde niet veilige aanvallen toch veilig te maken. Leuke combovideo, en om jullie even te laten zien wat er zo tof is aan Zwei (mahvel character man): http://www.youtube.com/watch?v=tD6zpq8wGSo&feature=player_embedded Hoe embed je youtube filmpjes op dit forum?
[yt ]nummers en letters achter de "=" van de url, dus deze: tD6zpq8wGSo&[/yt ] < zonder spaties. [yt]tD6zpq8wGSo&[/yt] Had het filmpje al gezien...kan niet wachten totdat ik hiermee word geraakt door jou
Is dit spel te doen met een Xbox controller? Of is wederom een spel waar echt een stick wordt aangeraden?
Hangt echt totaal af wat je prefereert man. Street Fighter is ook goed te doen op een pad, genoeg goede spelers die een pad gebruiken.
Best wat fighting spellen zijn te spelen met de controller, zover ik het heb gespeeld, maar sommige, zoals Blazblue vereisen haast dat je een stick hebt om de inputs correct te doen. Valt SC meer in de Blazblue of MvC3 categorie?
In geen enkele. Deze game vereist namelijk maar zeer weinig kwartcirkels etc. Het zijn vooral knoppencombinaties die de combo's maken.