[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Waar geven jullie je geld aan uit? Ben nu lvl 11 en loop met zon 80k rond en geen idee waar ik er wat nuttigs van kan kopen.

enige optie is volgens mij om het bij een trainer uit te geven?

Btw, wel leuk dat je ook een huisje kan krijgen en upgraden

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik geef het uit aan Gear en grotere rugzakken. Verder een enkele keer een reset van mijn skill points om een andere setup te kunnen maken. Kostte me de eerste keer op level 8 2,2 K gold.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het alleen aan een backpack uitgegeven. Heb zo rond de 32k op level 8 (en meer als ik gems zou verkopen). OOk nog maar 1 backpack gevonden ...

Overigens wel kloten dat questitems enzo meetellen voor hoeveel je kunt dragen. EN je kunt questitems ook gewoon vernietigen en sellen!

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Tot nu toe geef ik alles uit aan trainers, elke 15k breng ik naar zo'n wijsneus toe voor een extra skillpoint. Heb pas 2 gems,wat onderdelen en bagspace gekocht verder, de items in de winkels zijn meestal of te duur of niet goed genoeg.

Kan ook maar niet de pants van de rogue set vinden :'-( had de handschoenen, pantoffels en top al binnen no-time maar dat geile hoeren broekje wil maar niet droppen |:-

Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja soms kom je echt bizar dure shit tegen in de winkels. Zelfs een longsword gevonden voor lvl 12 dat boven de 100 damage deed. :eek:

Helaas had ik weer te weinig geld. Volgende playtrough gaat een merchant + alchemy worden.

Ik moest het doen met 40k op lvl 11. Geen idee waarom want ik gaf niks uit en raapte wel alles op om het te verkopen.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben nu level 9 en zit aan 58k. Wel een paar keer een curse gehad en een diseease. Kost 1500 per keer om te healen ... pffff

Volgens mij hebben paarse items nooit sockets, dus ik heb eigenlijk niks aan die gems.
    Ik loop al bijna volledig in het paars :)

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Veel plezier met je paars. Mijn gemmed shit is harder. _O_

Ik kloot heel veel met bonus damage gems, +30% armor boost voor mijn chest en resist magic in de andere parts. Hoef nooit een potion te nemen. 8)

en nee, het is niet leuk meer :mad:

8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Bizar dat sommige mensen zoveel gold hebben 8) Ik ben lvl 8 en tik net aan de 9k aan... en dat vind ik al veel. Vraag me dan toch af hoe men aan zoveel gold komt :D Volgens mij doe ik echt iets fout wbt het verkopen van zooi e.d.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Speel jij net als ik ook op normal? Hierna ga ik op hard spelen, zal eens kijken of ik een verschil merk.

10. Seh

Seh Guest

Hmmm, ik twijfel.
    Als ik hem op de PC haal speel ik hem korter over het algemeen, teveel afleiding van andere dingen en games. 8)
    Maar op de xbox speelt het over het algemeen weer minder fijn. Keuzes, keuzes.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Spel is gemaakt voor de controler. Dit is geen RTS ofzo. :+

12. Seh

Seh Guest

Hmmm... Naja, dinsdag maar effe oppikken. :+ Welke versie beslis ik dan wel. :lol:

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, ik speel op normal. :) is er een verschil in gold verdienen dan tussen normal/hard niveau?

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Moet je ook op hard spelen :) Ik speel op hard en gaat lekker. Level 9 nu en 66k gold.

Er is een achievement om een monster 4 levels hoger te killen. Dan moet de monsternaam rood zijn. Ik ben vanuit Westwood helmaal naar het oosten gerend, door alle gebieden heen, om te kijken wat ik tegenkwam. Rare is dat het bijna allemaal gele mosnters waren, wel heftig, maar slechts geel. Een keer kwam ik een oranje troll tegen, en die had ik zo neer. Lijkt erop dat de enmies scalen met je level, waarop je die gebieden als eerste betreedt.
    Het is me niet gelukt om een rood mosnter tegen te komen. Ben benieuwd hoe je die moet doen ...

Volgens mij niet. Wat wel helpt is investeren in de mercantile skill. Dan krijg je ook wat gold voor items die je destroyed. Mijn junk bestaat eigenlijk altijd uit alleen maar greens en blues. Heb zelfs al een yellow (set) en een purple item verkocht ...

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Volgens mij heb ik het spel alweer verpest. Geef geen fuck om het verhaal, skip alles en ben alleen maar bezig met mijn armor. Zit al aan de andere kant van de map en heb echt geen idee waarmee ik bezig ben. 8)

Ik zit maar op alles en iedereen los te hakken. :lol:

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Volgens mij is physical dmg resist % beter maar goed dat maakt het alleen nog maar makkelijker..

En zo te horen is het hoog tijd dat je overnieuw op hard begint :+

Er is bijna geen verschil tussen de versies, op de PC is het natuurlijk wel HD wat je op de Xbox niet hebt en je kunt dmv FXAA en Grafische kaart software bepaalde settings forcen maar verder zit er weinig verschil tussen.

De dev heeft wel aangegeven een modkit te willen releasen maar of dat er ooit komt....

Verkoop je alles aan die Nanne Hanri (die kleine alchemist midget in eerste stadje) en heb je Detect Hidden minimaal op 3?

Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels 6 uurtjes in het spel voor de review. En ik moet zeggen dat ik op gebied van verhaal het helemaal kwijt ben.

De combat is wel heerlijk en ook de skill-tree (level-up systeem) is om te smullen. Misschien is dit wel de richting die Fable eigenlijk had uit moeten gaan.

18. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ben ik nu fout of lees ik hier na een weekend dat sommige het spel al een beetje beu zijn? :)
    Mensen die het verhaal niet meer kunnen volgen enzo..

Dit laat me twijfelen of ik het spel nog zou kopen :confused:

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Beide gespeeld en van beide reviews gezien. De PC versie heeft geen last van de draw distance, heeft betere lightning, je kan AA forceren dmv je videokaart drivers en de textures hebben een hogere resolutie. Maargoed dan moet je wel een redelijke PC hebben.

Ook kan je op de xbox maar 4 skills tegelijk aan je knoppen binden terwijl je op de pc 1t/m0 kan gebruiken om snel te switchen.

Neemt niet weg dat op de bank hangen veel relaxter is ofc.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik verkoop echt alles wat ik niet aan heb :+ Geen nut om low level spul te stashen of te bewaren

schijnt dat het wel een beetje de bedoeling is om al die trainers af te gaan, ivm met de level cap zijn dat een soort bonus skill points.

Alleen jammer dat ik al een paar skills boven lvl 3 had en dus voor die skill niet meer bij de eerste trainer een punt bij kon kopen

Ik speel btw wel op hard, misschien helpt dat bij de waarde van mn drops enz

Deel Deze Pagina