[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Skip die games maar. Ik heb al begrepen van het SW topic dat jij een fan bent van de franchise.

Ik vind het eerder ongelooflijk dan dat je de game nog niet speelt.

Ik zit op The Red Eclipse, Republic. Ik zit in de Tweakers Guild, volledig Nederlands sprekend en volledig Nederlands in members voor zover ik weet.

Ik verwelkom je van harte en onze guild ook. Ze willen toch een basis leggen met meer en meer Nederlanders.

De game zelf Willem: Een en al SW sfeer, wat wil je nog meer? ;)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, gekocht. :+ Morgen proberen. Maatje van me speelt ook, hier op XBW ook een boel mensen. Server kiezen wordt moeilijk.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wie van ons speelt er nog eigenlijk? :+

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Anders doe je een char op elke server om te kijken waar het je het beste bevalt.

Als je trouwens bij mij in de Guild zou komen kun je altijd op steun rekenen tijdens het levelen. :thumbs:

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga liever bij mensen die ik ken in de server/guild... maar toch bedankt voor het aanbod Yellow.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Graag gedaan hoor! :thumbs: Hopelijk kies je wel voor republic. :+

7. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Van XBW speelt bijna iedereen op Bao Dur (PvE). Weet niet hoeveel er nog spelen, ikzelf ben min of meer gestopt. Zit nog vast aan mijn 2 maanden die ik erbij had gekocht.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nog de lvl cap gehaald?

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Fuck, wilde m'n laptop 's nachts laten draaien om te downloaden, is het apparaat opnieuw opgestart om Windows updates te verwerken. :F:

(Heb net een nieuwe laptop, dus hij moest heel die rits nog installeren.)

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zaterdagmiddag nog ff gespeeld en ging heerlijk, Koste me ongeveer 45 min om groep te zoeken maar met diezelfde groep 4 HM's uitgespeeld. Foundry HM, BT HM, D7 HM en Kaon under siege HM. Kaon had ik nog nooit gedaan... gvd zeg wat een moeilijke HM.... de bosses zijn super easy no sweat maar die mobs jezus zeg moet na elk groepje Seeden zoveel moet ik healen bijna niet bij te houden.

Wel nieuwe headpiece, 2 relics en een saber dus ben er blij mee:p alleen mijn Chest + 2 implants en ben volledig Tier 1 / 2. Helaas niet genoeg geld om Implants te kopen due staan op de AH voor 300K de stuk:confused:

Vraagje: Mijn Alt is nu level 19, en ben ik als Tank aan het levelen. Maar waar moet ik precies op letten voor mijn gear? het is een Shadow dus Light armor?

Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Kom idd op Boa Dur.
    Zelf paar dagen even niet kunnen spelen ivm de drukte maar geloof dat de meeste er nog wel zitten, dan wel met een extra.

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Red Eclipse zitten veel nederlanders, zowel rep als empire hebben daar een guild van tweakers(.net). Empire heeft elke week een aantal raids.

Je kan alleen light armor idd.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja dat het light armor is wist ik, alleen waar moet ik op letten? gewoon defence rating + endurance? of toch ook Willpower voor sterke aanvallen. Bij mijn healer is het bijvoorbeeld Willpower > alacrity rating > crit rating > Endurance.

Dus bij Tank denk ik Defence rating > Endurance > crit > willpower?

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    tot level 40 ongeveer zal ik me niet te druk maken over defence en vooral focussen op willpower aangezien dit al je stats beinvloed.

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ah oke, thnx.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben dus al de hele dag aan het installeren. Tering. Zit nu op 'English Assets 1'. Weet iemand hoe lang nog? Kan maar met 450kb/s downloaden.

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Trouwens als iemand de guild wil joinen waar ik inzit mij gewoon ingame whisperen. Alvanosa of Kuria.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je zit ook niet meer in 'onze' guild?

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hmm gister laatste boss van EV normal geprobeerd, Ik weet nu dat ik hem handig kan healen dus ik ben raid ready. probleem was alleen dat die op de 7% bugde. kwamen tot 3 keer toe ineens overal mindtraps waar gelijk 4 / 5 mensen werden ingezogen. Helaas voor ons tot 3 keer toe de 2 Tanks en 1 healer:confused: helaas dus...

Vanavond even BT en foundry snel clearen, moet die biochemics hebben oid die op de laatste boss dropt zodat iemand voor mij mijn implants kan maken. Mijne zijn echt nog van Low level. ook aan het sparen voor een cheast piece, als ik die 3 dingen heb ben ik volledig tionese / columi geared.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zijn er geen CGI cutscenes meer? :+ ...

Deel Deze Pagina