[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    'als die van Suaréz'.. welke van de tientallen bedoel je?

Maar even weer on-topic; schwalbes lijken me nog steeds tof :cool:.

2. Seh

Seh Guest

Suarez kan dan ook bijten, 'nigger' schreeuwen en nep handen schudden met bepaalde knoppencombinaties. Ik zie potentie.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Schwalbes zaten er vroeger in. Weet nog goed, Seedorf bij real en ik smeerde hem toch een vieze rode kaart aan. Je moest het wel goed timen, anders kreeg je zelf een kaart.

4. Seh

Seh Guest

Zat in PES ook een tijdje. Eindeloos geoefend. Godlike als het dan lukte tegen een maat van je. _O_

5. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    In welke camera positie spelen jullie eigenlijk? ik Dynamisch en dan helemaal uitgezoomd en camera zo hoog mogelijk.

6. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Iemand zin in een paar potjes fifa tegen mij te spelen?

kontschopper nl :)

7. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben sinds kort begonnen met online comp. 1v1, maar ik erger me kapot aan dat ik de hele tijd of tegen Real madrid of Barcalona uit kom, ben zelf Arsenal hebben jullie dit probleem ook of komt het omdat ik div.10 speel ?

Ik speel in Tele zo heb ik veel overzicht over het hele veld

8. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Div.1 is het zelfde verhaaltje ;)

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik speel ook in Tele, voor dezelfde reden :).

Maar opzich is dat ook wel logisch hè, Magixz. Ik bedoel; er wordt alleen gekeken naar het aantal sterren volgens mij. Als je dan een club als Arsenal pakt, zal je waarschijnlijk alleen maar betere teams tegen komen, omdat Arsenal IMO één van de zwakste 5-sterren teams is.

Niet om als eikel over te komen, maar als je slim bent kan je beter van een categorie (aantal sterren) altijd een normaal tot goed team pakken. Nooit een slechte, want dan kom je altijd tegen betere.
    Ik zeg niet dat je constant Barcelona, Real Madrid, Brazilië en Spanje moet pakken, zeker niet zelfs. Maar probeer te voorkomen dat je een team pakt wat nogal matig is in zijn ster-categorie ;).

10. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    Borussia Dortmund!! vind ik heerlijk spelen. Juventus speelt ook fijn.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, vind Borussia echt verschrikkelijk spelen. Maar smaken verschillen :).

Van de 4.5 sterren vind ik CSKA, Tottenham, Liverpool, Newcastle (met Cissé), Juventus, Roma, Sevilla en Valencia lekker spelen. En als interlands België (beestenverdediging en snelle flankspelers; Hazard en Mertens) en Ivoorkust. :)

De 23e komt de wintertransfer-update trouwens :).

Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  12. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    Eindelijk:)
    Als ik met Borussia tegen Tottenham en Liverpool speel ben ik bijna 100% zeker van een overwinning.

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik krijg de laatste week geen connectie meer met de EA servers...!? Hebben meer mensen hier last van!?

14. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel sterk met arsenal meestal win ik wel maar nu ik de comp begin krijg ik het niet voor elkaar met arsenal zal kijken of ik een ander team kan nemen

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Haha, Suarez is sowieso de topscorer in aantal schwalbes! Die jongen is toch heel snel zijn krediet verloren sinds hij bij onze FC weg is gegaan. Een geweldige speler, geniale acties en veel goals. Maar het rendement en gedrag vind ik sterk achteruit gaan. Persoonlijk vond ik het 'handje-weigeren' nog het minst erge, na alle vreemde dingen die meneer Suarez gedaan heeft, kon ik dit nog wel begrijpen.

Borussia Dortmund valt niet mee te spelen in Fifa, helemaal niet tegen teams als Tottenham (club met bijna het beste middenveld van de wereld) of Liverpool (welke op elke linie ook wel een topspeler hebben, de keeper, die snelle back, Gerrard, Suarez etc).

16. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    valt niet mee te spelen? dan beheers ik een heel andere speelwijze als jullie. ben er 1e mee geworden in divisie 1 waarin ik de Liverpools en Tottenhams eenvoudig versloeg. CSKA had ik wel moeite mee.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Toevallig ga ik 2 maart naar Borussia - FSV Mainz... Ik wou dus ook graag even met Dortmund in Fifa spelen, gewoon voor de leuk :+... Ik heb me echter snel bedacht.

Maar inderdaad, spelwijzes verschillen erg veel. Dat merk ik ook als ik tegen mijn huisgenoten speel (elke dag een paar potjes). Zo speelt de 1 het best met Chelsea in 4-3-3 (helemaal niets voor mij) en de ander speelt het liefst in 4-2-3-1 met Milan, waar ik met 1 spits ook absoluut niet uit de voeten kan. Om zo maar even snel 2 voorbeelden te noemen.

18. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    Leuk dat je daar naar toe gaat! ik ben afgelopen november naar Borussia - Wolfsburg geweest, Uitstekende sfeer en een super mooi stadion. t werd overigens 5-1 voor borussia :) Wat me opviel toen ik in het stadion was, dat de japannertjes, die speciaal voor Sjini Kagawa kwamen en wanneer hij scoorde ze helemaal gek werden.

19. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    na dat het met arsenal niet wou lukken heb ik jullie advies maar gevolgd ben met cska moskou bezig en ben nu w/w/w(promo naar div.9) v/v/w/w nu geen degradatie voor mij in deze div.

tot ham. 3-1 cska moskou verloren
    tot ham. 2-1 cska moskou verloren
    Belgie. 2-4 cska moskou gewonnen
    Real Madrid 2-5 cska moskou gewonnen

wat zijn die spitsen van hun snel :p

nu 1 ster en 5-1-5 ( w-g-v )

Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tja, die zijn inderdaad geniaal goed en snel. Doumbia heeft gewoon ALLES en Vagner Love speelt ook heerlijk, alleen jammer dat hij er na de 23e van februari (wintertransferupdate bij FIFA) niet meer is, dan speelt ie bij Flamengo.

Deel Deze Pagina