[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe die film is idd best leuk. Zeker die dronken vriendin en die homo gasten. :p

2. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Warrior
    Geweldige 'vechtfilm', een soort reanimatie van alle toffe martial arts films uit de late 80s. Wat is Tom Hardy een machine in die film zeg, net een kleine stier met die schouders. Verhaal is ook goed te doen al is het allemaal wat rooskleurig! De gevechten waren echt ontzettend spannend :)

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wat was er precies spannend aan die gevechten dan? 8)

vanaf eerste moment wist je dat ze samen in finale kwamen.. en om over dat laatste gevecht nog maar te zwijgen :x:x meneer breekt schouder oid en vecht gewoon door zonder dat scheids het ziet ja hoor |:-)

Een van de meest overrated films van 2011 imo.

Morgen maar eens Hamill kijken:
    [yt]MSvqhDSbQ6M[/yt]

Niet zo'n actiefilm uiteraard, maar wel gebaseerd op het leven van een echte MMA vechter.

Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is normaal hoor. Of in ieder geval, in de Randstad wel.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Drive

Ik snap niet waarom deze film zulke goede recensies krijgt. Echt een script van twee A-4tjes. Ze hadden die hele film in een half uurtje kunnen stoppen. Wel goed acteerwerk, zo nu en dan best spannend, maar gewoon saai. Ik begrijp dat het misschien origineel is en weer eens wat anders. Maar het maakte vrij weinig indruk op me. 5/10

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoezo is de film saai dan? Omdat er drie scènes inzitten waarin de hoofdpersonen elkaar zwijgzaam aanstaren? Daar hoor ik iedereen over bitchen, echt zo dom. 8)

7. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Gelukkig, ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.. Vond het maar een saaie bedoening.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vond 'm niet saai, maar wel enorm overhyped. Verhaal is gewoon té simpel (IMO) voor een topfilm.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteren Elizabeth I gezien met familie. Film uit 1998 met Cate Blanchett. Erg goede film en heerlijke rollen van Cate en Geoffrey Rush. Vooral Rush vond ik erg sterk als de sluwe vos Walsingham. 9/10, met aftrek van incorrecte dingen waar ik over gelezen heb.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat was gewoon een kwart van de film. De andere kwart was dat ie z'n broodje zat te eten of in zijn auto zat te rijden. De rest was gewoon het verhaal. En poe poe wat een verhaal!

Wat vond jij dan zou goed aan die film?

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De sfeer en het verhaal (ja, echt :+ ). De sfeer komt door de muziek, de beelden en de verhouding tussen de verschillende personages. Het verhaal vind ik goed omdat je aan de ene kant de relatie hebben tussen de twee hoofdpersonen, waarvan je weet dat er iets (goed of fout) moet gebeuren. En je hebt het verhaal over de criminaliteit, wat ook ergens fout moet gaan. Dat de hoofdpersoon dan besluit om die vader te gaan helpen, dat vind ik echt cool. Ik vind de film niet geniaal of iets dergelijks, maar ik vind het wel echt een goede film.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en vooral ook de dingen die niet verteld worden zoals het hele verhaal achter de hoofdpersonage. Zorgt er voor dat je als kijker zelf dingen er bij gaat verzinnen. Ik vond het iig een erg goede film en leek een beetje op een moderne 'Taxidriver' imo

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    True! Mysteries rond personages is iets wat ik altijd toejuich in films (en games). Vind het altijd zonde wanneer vervolgen/prequels ALLES moeten uitleggen. Veel leuker als je in een film ook je eigen fantasie nog los kan laten.

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Inderdaad! Ik vond de kracht van de film dat ik juist werd meegezogen in die zwijgzame scenes. Dat hele rustige half uur in het begin is -denk ik- essentieel om het stuk erna zo spannend te maken.

Ik vind het geen film die we ons over 10 jaar nog zo goed herinneren, maar wel een van de betere blockbusters van 2011 en eentje die ik straks graag weer eens op tv zie.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Discussie nummer 100 over Drive. :+
    Het is gewoon een typische hate or love it film. :)

16. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, dat is dus eigenlijk precies wat het niet is.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie hier niks anders voorbij komen hoor. ;)

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dan hou ik het toch liever bij Alien.
    Denk toch wel mijn favo film. :)

19. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Drive is top door de manier waarop beeld en geluid samen komen en de manier waarop er, zonder veel weg te geven toch zo'n mooie character ontwikkeling is. Ik vind het exhter in tegenstelling tot the Matrix absoluut geen film die ik op Tv wil zien. Deze film moet je met pompend geluid in één ruk kijken zonder onderbrekingen van Unox en Opel.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bizar dat je die dan juist wel fantastisch vindt, terwijl de drukkende spanning imo vergelijkbaar is in beide films (en het algemene niveau ook). Twee klassiekers.

Laatst bewerkt: 13 feb 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina