1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Voel je niet aangevallen. Ik denk dat je me reactie verkeerd opvat.. alleen ik dacht dat het gewoon dat overbieden was wat iemand anders doet(is toch zo).. het kan gewoon heel snel gegaan zijn toch zonder dat je het door had?
     
  2. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurt dit alleen bij 4-1-2-1-2 opstellingen dan? Zeker omdat dit de meest gewilde opstelling is? Ik heb het namelijk ook wel eens bij een andere formatie gezien.. maar werkt het zo dat er dan gewoon 2 mensen samenwerken ofzo en dan 1 iemand over de andere iemand zijn speler heen bied?
     
  3. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb maar weer eens een nieuw A team gemaakt.
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#iqGEHF73bcQZ9
    Niet verkeerd al zeg ik het zelf :D.
    Zou Nasri nog op op de plek van Cabaye kunnen zetten maar heb denk ik liever Cabaye omdat die verdedigend beter is. En als Evra en Sagna te sloom blijken worden die ook vervangen voor wat snellere. Ben weer benieuwd..
     
  4. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, misschien was mijn reactie te aanvallend. Ik baal er gewoon van(nog steeds) maar ik snap niet waarom iedereen hier zo naïef is?? Het gebeurt vaker en ik ben geen lompe mongool die zomaar ff per ongeluk 100k te veel bied..
     
  5. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het echt constant gebeuren.. spelers bieden vanaf 150 en geen binprijs.. er moet gewoon iemand snel voor jou 100k meer geboden hebben en jij klikte net ook bieden.. ?
     
  6. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort maar weer keertje spelen...je hebt nog wat revanches tegoed ...
     
  7. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Nope Guido. Ik heb het ook eens gehad en heb het al eens eerder gepost hier. Ik had Ferdinand gekocht en toen ik hem gekocht had en dat groene vinkje er bij stond dat ik het "winnende" bod had sprong de prijs ineens omhoog. Ik drukte m'n Xbox gelijk uit en had misschien hierdoor mazzel. Check:http://503y.zapd.co/
     
  8. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Is goed! Jij hebt ook een mooi team trouwens!
     
  9. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te denken om een brazil silver squad langzaam te maken.
    maar welke opstelling is nou het beste ?
    aangezien dit jaar de lv en rv goed zijn van de brazil silver.
     
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks.

    Dit zijn ook lekkere wedstrijden he:....domineren,kansen creeren....toch verliezen.

    http://www.youtube.com/watch?v=l_3quFFctSc
     
  11. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurt dit alleen bij 4-1-2-1-2?
     
  12. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor zover ik weet wel.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heeft ook een tijdje bij andere formaties gebeurt geloof ik!
     
  14. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie die glitch de laatste tijd echt te vaak gebeuren. Erg vervelend. Hopen dat er snel een oplossing op gevonden wordt.

    Ik heb momenteel geen team. Ik heb 909k om 11 basisplekken te vullen. Ik twijfel over hoe ik het ga aanpakken, iemand die me hierbij kan helpen? Het liefst met Dani Alves, Thiago Silva en UP Agüero, maar mochten er nog andere mooie opties zijn om een prachtteam in elkaar te zetten, dan is dat ook welkom. Ik kom telkens aan te veel geld namelijk. Lastig. Formatie enz maakt echt niet uit, daar kan ik wel aan wennen. Gaat mij er om dat ik goede spelers heb.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze mogen het ook wel aanpakken dat de tegenstander je team controleert. Heb daardoor al 3 finales verloren. Hoeveel cups hebben jullie al gewonnen? ik nu 43.
     
  16. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe bedoel je controleert? Dat als ze voor staan ze de bal rond tikken zodat je er niet bij kan?
     
  17. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er bedoeld wordt, dat de tegenstander jouw potjes kan besturen. ;)
     
  18. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand speelt dan met 2 controllers, 1 controller in zijn team en 1 in jouw team. Je kan de bal niet overpassen,als je dat doet pass je hem naar zijn controller en schiet ie de bal in jouw eigen goal. Je zit dus samen met hem in jouw team waarbij hij de bal de hele tijd in jouw goal scoort. Je kan proberen toch met 1 speler alleen maar solo te zetten, maar dit lukt niet dus verlies je altijd. Weer zo'n gay glitch..
     
  19. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is wel lelijk ja. Heb het zelf nog niet mee gemaakt.
     
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Mooi team hoor daar niet van, maar vind je het niet een beetje te laf? Je speelt met 5 verdedigers wat opzich als niet te passeren is als je een beetje kan verdedigen, dan heb je ook nog eens backs dus medium of high workrate hebben bij defending dus meestal achterin te vinden zijn, en dan ook nog eens Gerrard en Cabaye op het middenveld, 2 spelers die je zo als controleur kan neer zetten in elk team.

    Als ik jou was zou ik je LWB vervangen voor UP Enrique, geen Clichy want die man kan totaal niet verdedigen, RWB zou ik walker zetten of als je geld voor overhebt IF Glen Johnson, vooral omdat je backs een groot deel van je aanvallen op bouwen en dan wil je wel wat snellere/meer wendbare backs hebben. Op CM zou ik Nasri en Silva zetten. Dat speelt echt veel lekkerder, en geloof me Nasri en Silva kunnen heus wel een balletje afpakken hoor, vooral Silva kan goed onderscheppen, ze hebben beide ook een hoge visie en tactisch inzicht en dan zul je zien dat ze vaak je tegenstander goed in de weglopen en de passjes vaak onderscheppen, maar goed dats mijn mening en als jij dit chiller vind moet je het gewoon zo laten ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2012

Deel Deze Pagina