[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij moet je bij Fruit Ninja alleen je bovenlichaam in beeld hebben. Weet 't niet zeker, though.

2. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het alleen bovenlichaam dat geregistreerd wordt, aangezien ook alleen het bovenlichaam in beeld is.

3. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oeps, dan was dat het dus.

nou, iig voor your shape is het zeker een aanrader die nyko zoom.

andere spellen test ik later, horen jullie nog van me.

4. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand toevallig rapala fishing for kinect?

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  6. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie mezelf al helemaal bezig :+.

7. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel heel vet!

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    :lol:.

9. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die Fruit Ninja Kinect al geprobeerd heeft? Is ie zijn 800(P) waard?

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja en ja, absoluut! Een van de leukste games voor Kinect.

11. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook, echt leuk.
    Wel veel pijn the day after :+.

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het ziet ernaar uit dat de Kinect eindelijk weer een winnaar heeft op het gebied van familie/kids games.

Happy-action-theater review

Lijkt mij een ontzettend leuke game. Double Find lijkt te weten wat kinderen aanspreek. De review zelf is trouwens ook erg goed geschreven. Jammer dat ik geen kinderen heb (en mijn vrienden zijn niet zo gek in de bol), maar ik weet zeker dat dit een aanrader is voor anderen. Maar buiten dat awesome stuff voor maar 800 punten op XBLA.

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nice, erg leuke review. Had de game wel al online zien staan maar verder geen aandacht aan besteed, ondanks dat het double fine is. Denk toch dat ik hem maar stiekum download en eens uittest op mijn 4 jarige kid.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laat het weten of het bevalt. De ervaring/mening van een kind is vaak de beste reclame die dit soort games kunnen krijgen. :)

15. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zal ik doen, wordt waarschijnlijk woensdag aangezien dit mijn vrije dag is. Nog tot 8 vanavond op werk en morgen ook hele dag dus dan zal er nie veel van komen. Maar woensdag hele dag de tijd.

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Voor een volwassene is het in elk geval niet of nauwelijks boeiend. Ik heb het helaas niet met kleine kinderen kunnen testen...

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is jammer, maar ik denk dat deze game *echt* is gericht op kinderen. Zie ook de Eurogamer review. Het is eerder een toybox waar wij, volwassen gamers, ons bij afvragen wat voor game "componenten" er uberhaupt aanwezig zijn. Die zijn er namelijk ook niet, HAT richt zich letterlijk op het hebben en maken van lol samen en in omgeving die de fantasie stimuleert. Precies iets wat bij kinderen past IMO.

18. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    Net wou ik iemand anders Your Shape (deel 1) laten spelen, maar de Kinect werkte voor geen meter. Zowel in het Kinect menu als het Your Shape menu kwam de persoon gewoon niet in beeld (of maar half). Heb je dit soort ongein elke keer als je iemand anders wil laten spelen? Ik wil natuurlijk gewoon voor dat ding staan en meteen spelen, en niet elke keer weer dat instelling gezeik doen. Moet toch maar serieus gaan overwegen om mijn Kinect te verkopen als dat zo door blijft gaan.

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een 2de persoon kan direct mee spelen door gewoon voor de camera te springen en dan moet je iets van sign in guest doen voor de 2de persoon

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Kleine van mij is hier niet echt lang in geinteresseerd moet ik zeggen, in het begin nog wel maar daarna had hij het redelijk snel gezien. Hij vindt Sonic kart en Rayman op moment interessanter moet ik zeggen. De korte tijd ( half uurtje ) dat hij zich ermee vermaakte heeft hij wel regelmatig hard moeten lachen dus misschien dat hij het over een tijdje leuk vindt om af en toe eens te doen, of eens testen als hij eens wat vriendjes op bezoek heeft. Leek mij ook een stuk hilarischer met meerdere personen.

Deel Deze Pagina