Dit zijn alleen maar geruchten, maar Microsoft heeft blijkbaar "serieus" plannen om de 2e hands gaming markt te bevechten bij de Xbox720. "Witcher 2 dev: next Xbox not playing pre-owned games "a bad thing"" "CD Projekt Red used a silly old thing called trust to wage war on PC piracy. The Witcher 2 was sold without DRM from GOG.com, and was relentlessly supported post-launch with burlap sacks stuffed with new content, features and fixes. And all for free - disgusting!" Read! Positieve mentaliteit wordt altijd beloond.
Heb al een artikel daarover gelezen. Maja ze snijden zich zelf straks nog wel eens goed in de vingers *)
True, want dat kan in sommige gevallen een leegloop betekenen bij bepaalde developers. Vooral als ze overal die online passes gaan doorvoeren. Soms mogen ze van mij het kapitalisme de grond inboren.
Heb de Witcher 2 een poos gespeeld op de PC, was alles behalve makkelijk. Ook niet altijd even duidelijk wat je moest doen, bv hoe the f*ck schiet je de 1e balista af? Id, duurde een uurtje zoeken op het net en mega vaak proberen voor het lukte, verder wel een fantastisch spel, hou je aan de main opdrachten, anders wordt het een giga fikse klus m het spel uit te spelen
Ik las op een Risen 2 forum iets over The Witcher 2, en ik vroeg me af..iemand hier die TWII heeft gespeeld en dit kan beamen of juist totaal niet? Witcher 2 has a very good story, good graphics/art, but the gameplay itself is bad. Not a bad game but not nearly as great as the reviews try to convince us. The environments are pretty, but technically inferior: lots of invisible walls, horrible environment interaction, lots of instancing. All new PC games are designed from the ground up with the console port in mind, even if they come first on the PC and later on console. There is a big difference between a game designed for the PC, that takes full advantage of the capabilities offered by the PC hardware (Stalker series, Crysis 1, Gothic series, Risen, Two Worlds 1), and a game designed to fit later on console (Crysis 2, Two Worlds 2, Skyrim etc). Too many compromises are made and that destroys the technical aspect of the game.
Heh verdikke, dus gewoon lekker een watertje injumpen kun je wel vergeten? Best jammer dat weer, ik haat invisible walls sowieso vreselijk.
Ik weet niet hoe het zit in Amalur, maar in tW2 zit wel degelijk veel hoogteverschil in het speelveld. Je speelt dus wel degelijk veel op een vertical plane en niet alleen op lange saaie grasvlaktes.