Ik zoek een game waarbij je lekker in het verhaal gaat zitten en waar niet zo'n overdreven fanboy hype aan zit. (CoD en BF) Games die ik al heb of al gespeeld heb: CoD Fifa GTA IV Dirt 3 La Noire Forza F1 Budget: €30-40 Live ja/nee: geen voorkeur Genre: Verhaal/Strategy/ik sta overal voor open Strategy games en games met een sterk verhaal trekt mij heel erg! Brand maar los
Nee want ME 1 en 2 hebben zo'n kut verhaal Ik zou persoonlijk voor ME 1 & 2 gaan. Enorm van genoten en met 3 op komst kun je ze wss allemaal na elkaar spelen. AC heb ik persoonlijk nooit leuk gevonden, op een beetje rondklauteren voor een uurtje na dan.
Maffia en RDR heb ik ook al gespeeld. hou zelf niet zo van Future games, maar zal kijken wat mass effect is.. Bioshock en AC vind ik ook vrij weinig aan Zat zelf te denken aan Alan Wake
Ik denk beide, uiteindelijk wil je toch de afwisseling in de muziek hebben (zelf geen Kinect trouwens, dus dit is puur speculatie)
Ik ben op zoek naar een echte, échte enge horror game voor de 360. Dat je 's nachts met het licht uit en geluid aan echt de pleuris kan schrikken. Eigenlijk de enigste horror game die ik gespeeld heb was Alan Wake, maar die vond ik niet echt eng of spannend. Suggesties?
Condemned. Alleen wel al erg verouderd ben ik bang. Maar creepier games zijn er imho op de 360 niet (en dan niet comdemned 2, maar echt deel 1)
Dead space 1 is ook nog wel een goeie optie, was ik door het spektakel van deel 2 bijna vergeten dat deel 1 best wel eng was. Meer actie en gore dan echte horror maar heeft zeker wel hele spannende stukjes, en het geluid is geweldig
gamemanie heeft nu een actie the darkness 2 voor 20 euro bij inlevering van 3 games twijfel een beetje, is het een aanrader voor dat bedrag?
Is zeker een aanrader, maar hij heeft wel weinig replay value. Dus binnen 20 uur heb je de game 1000/1000 en de campaign story duurt maar zo'n 6/7 uur. Toffe campaign dat zeer zeker, maar je bent er best wel snel klaar mee en daarna is er niets meer te doen als je begrijpt wat ik bedoel. Dus ik zou hem beter voor 35/40 op de Xbazar ofzo kopen of nog even wachten tot hij wat goedkoper is want 3 games inruilen en dan nog €20 te moeten betalen is best veel imo.