Hij is volgens mij een beetje onbegrepen. Hij heeft vaak hele flauwe/subtiele grappen maar niemand lacht er dan om aan tafel.
Schelvis vind ik altijd een verademing aan tafel. Johan doet normaal tegen hem en hij praat over voetbal met vd Grijp. Toch wel leuk in een voetbalpraatprogramma
En ik me gister maar laten overtuigen door de kenners (lees feyenoord aanhangers) hier dat Vitesse niet goed speelde
Toch veel leuker zo dan met hansie erbij. Met hans dat gedraagd johan zich altijd als een mongool. Nu is het een leuke uitzending.
Epic win: zambiaantjes. Vooral toen Genée zei dat het trending topic was op twitter. Wat een eindbaas die Gijp.
Heb de wedstrijd gekeken en Vitesse speelde echt niet beter ... maar, ik kan je begrijpen Ik vond NAC ook beter als Ajax, ligt maar net aan voor welke club je bent.
Ja dat vind ik ook. Als Hans erbij is zitten ze alleen maar te Bashen op hem. Als hij zijn zin nog maar net uitgesproken heeft begint Wilfred al te lachen of zit Johan al nee te schudden. Wordt echt een beetje zielig. Soms ben ik best benieuwd naar Hans zijn inbreng maar dan kappen ze meteen alles weer af. Met Johan Boskamp erbij vind ik het altijd het mooist, Geweldige gast met enorm veel humor en ook veel voetbalverstand, voornamelijk zijn kijk op de jeugd.
Ik ben VI pas gaan kijken sinds Hans daar weg was. Daarvoor keek ik wel Voetbal Inside enzo, dat is al weer lang geleden als ik er zo over nadenk.