Nee, jij speelt nooit goede games. Maar Blur heb ik al vaak met friends gespeeld. Eigenlijk de enige game waar ik dat mee doen.
ik vind split second maar moeilijk met blur op easy haal ik bijna alles bij ss zit ik pas in episode 5 ofzo. bij de volgende consoles ga ik denk ook maar voor een ps, gezeik met die codes kon anders nu lekker online spelen als ik een ps had en nu is mijn 40 euro misschien wel gewoon weg.
Iedereen wilt altijd wel online spelen, maar er wordt nooit gezegd wanneer. Dat gaat nooit werken. En als ik dan ok, nu! roep is er niemand.
Sure. 13:00 it is. Doen er ook andere mensen mee? Kom op iedereen! (en voor de mensen die het nog niet weten; ik heb geen headset dus verwacht geen gezellige gesprekken met me. )
Neen, ik denk het niet. Ik denk dat je het niet wilt kopen omdat je zusje niet samen met jou een headset wil halen
Eh? Ok. Dat is het. Moet ik ook nog serieus tegenover jullie gaan verklaren waarom ik geen headset wil? Met beetje denkwerk wisten jullie wel dat ik er al lang een heb gehad (heb immers een Elite en Slim gekocht waar die dingen gratis bij zitten) Heb ze gewoon weggemieterd. Ik hoef het niet. Heb er geen behoefte aan. Minder zeuren, meer Blur spelen Marieke!
Vanavond kan ik ook van de partij zijn voor mensen die willen racen! Kontschopper nl speel nog regelmatig paar potjes blur op een dag blijft een geniale game.
Haha, why so serious Ik heb Blur jammer genoeg niet meer. Het blijft wel een vet spel. Knap dat je trouwens het spel 100% hebt uitgespeeld.
So serious omdat mensen me altijd uitlachen voor het niet willen hebben van een headset. Niemand anders meer die nu kan/wil? Ik zal de races opnemen!