1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Flankspelers staan meer naar binnen met 4-3-2-1.
     
  2. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Met remy, cisse en ribery is mijn voorhoede al vrij baas joh. zat meer naar defensieve of middenveld versterking te zoeken haha!
     
  3. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vet team! :cool:
     
  6. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
  7. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    fitness kopen valt wel te verhelpen om wissel spelers in te zetten. het zelfde geld voor healing cards
     
  8. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk zou het handig zijn om een tweede team te hebben. Daar een wedstrijd mee spelen en dan zijn je spelers van je main team weer volledig fit?
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup. bouw gewoon een goedkoop tweede team (densoods goedkoopste bronze die je voor 150 coins kan kopen) en speel daar een wedstrijd mee met je goede team op de bank als deze fitness nodig hebben of healing

    Met die wedstrijden verdien je ook nog coins en je koopt gewoon een nieuw goedkoop team als hun contracten op zijn:

    Som:

    11 spelers x 150 = 1650 coins om een team te kopen

    Speelt zeven (standaard aantal contracten op nieuwe spelers) wedstrijden met ze (niet achter elkaar maar als je goede squad moet rusten.) en je verdient offline bijvoorbeeld 400 coins per wedstrijd;

    7 x 400: 2800 coins. Dus je geeft je squad fitness en je houdt er wat coins aan over.

    En daarnaast gewoon handelen. Hier gaat het in ieder geval meer dan prima!
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zie geen squad?
     
  11. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het ook nog mogelijk te ahndelen op 59 min met 30k of is dat niet aan te raden?

    Squad: 4-2-3-1
    V Persie

    Modric Torres Silva

    Essien Toure
    Cole Ferdinand Kompany Richards
    Hart
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Die IF is ook niet op basis van de Finale want toen speelde hij idd slecht. 2 Wedstrijden terug op een donderdag ofzo vorige week toen speelde hij echt zeer sterk met een normale goal en een prachtige kopbal van randje 16 in de kruizing. Zo jammer dat ze hem geen hogere heading geven, die man is na cahill nog steeds de beste kopper ter wereld en bij een IF verwacht je toch wel boosted stats, gewoon belachelijk dat IF Pazzini wel 90 heading heeft.
     
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    v persie en Torres omruilen
     
  14. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu naar 59 min gaan op xbox. ( want heb gehoord dat daar bargains eerder op staan dan op webapp. Maar Het duurt wel lang ofnie. Ben nu 10 min bezig en zit op in de 3e minuut.
     
  15. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet filteren wat je zoekt en je bent er zo, ik heb vaker geluk gehad dat opeens een speler goedkoop er op werd gezet en ik hem meteen mee kon nemen ook zijn open bids die laatste 30 seconden goed om goedkope spelers binnen te halen.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bereid je maar vast voor op twee uur minimaal. ;)
     
  17. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik moet nu 2 uur lang op een knop drukken om er te komen?!?!
     
  18. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik snap niet wat iedereen (met name op EA forum) zo speciaal vind aan de normale van persie, ik heb hem nog nooit gehad maar al zo vaak tegen hem gespeeld ik geloof wel 10x en enige keer dat ik een tegendoelpunt door hem kreeg was door een vrije trap.

    Slome handelingssnelheid en hij is zowiezo al niet snel, niet bepaald sterk in de lucht, ook niet sterk aan de bal en eigenlijk alleen een heel goed schot.

    Eigenlijk type drogba maar veel zwakker en slechter in de lucht. Op Fifa is ie net zo goed als Anelka ofzo, maar goed in het echt is hij gelukkig wel een wereldspeler en op dit moment wel de beste spits ter wereld.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, maar gewoon een gewichtje leggen op die knop. Of anders met een elastiekje de linker pook naar rechts trekken, zoals hier:

    [​IMG]
     
  20. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Persie 88 _O_
     

Deel Deze Pagina