Forza Motorsport - Cup 4

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door averagegamer, 8 feb 2012.

1. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik je nummer? Of ben je geen vrouw, anders was je een soort van de ideale ;)

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    /offtopic Sinds wanneer schrijven we TIETEN met een hashtag? _0/ #tieten staat een stuk beter ;)

:b:

3. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Wanneer beginnen we?

Menno88 - VanDen

4. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Ziet er mooi uit! Ben er klaar voor!

Alleen het oranje hoort rood te zijn|:-

Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wat mij betreft aanstaande zondag, maar dan moet er nog wel een en ander geregeld worden. Ik heb een aantal andere organisatoren een berichtje gestuurd, we moeten even de knoop doorhakken welke cupauto we nou nemen en welke uitvoering (van wie) en welke upgrades precies.

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Kimi is terug hoor :)

Wat een bazen waren wij toen we bij elkaar in het team zaten. We deden toen een cup met teams van 2. Was echt tof! :thumbs:

7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Lijkt mij ook heeel leuk om in team verband iets te doen!

8. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Volgende woensdag cup misschien?

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Elke keer als het woord ´outsider´ valt voel je je persoonlijk aangevallen, terwijl dat helemaal niet nodig is! Eigenlijk is het bijna grappig. Ik denk dat als iemand specifiek problemen had met jou rijgedrag, hij je wel bij naam zou noemen en niet met de term outsider :).

Zullen we voortaan afspreken dat we AlphaNL bij de insiders rekenen en met ´outsiders´ iedereen behalve insiders (en dus AlphaNL) bedoelen!? ;)

Ontopic:
    Met die BMW heb ik ook een heel plezierige cup meegemaakt, destijds op 360racing.nl.

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Haha, ok ;)

Nemen we nu de M3 als cupcar dan?

11. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1

Work in progress\o/

12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben ook al druk bezig met mn paint, alleen zit ik al aan het max aantal layers voor de achterbumper en was nog lang niet klaar :mad:

13. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Haha, ik moest ff 2x kijken maar nu herken ik je weer stijle eddy :p..

Was toen wel vet met die Peugeots, jij in die Supermarkt kleuren en ik met die DNA shit:p...

Ik zou graag weer meedoen, maar zoals ik al lees zit de cup vol. dan is het geen probleem dat het niet kan.

Ik heb trouwens geen enkel probleem met schade aan/uit maar ik was gewoon benieuwd hoe jullie dat deden. vandaar..

@Alpha,

waarom heb jij op elk forum waar ik reacties van jouw lees problemen met een ander. op Autogespot vraag je naar een mening en hebben we 30+ pagina's een discussie, en nu lees ik hier dat je je weer eens opwind over het feit dat je bij de "outsiders" genoemt word.

En dat commentaar van bergje is daadwerkelijk wel op iets gebasseerd want je "rijkunsten" waren mij ook al eens opgevallen..

weet je nog, een A600 race met het autogespot forum op Hockenheim? waar jij met je S6xx AWD E30 M3 toch wel moeite moest doen om te winnen. wat je vervolgens niet deed. dus zijn commentaar zal zeker wel op iets gebasseerd zijn.

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Over het niveau op AG in de sc ga ik me hier niet uitlaten, maar waarom vind je het nodig om hier de boel weer op te ruien? We hadden dit onderwerp al afgesloten. Als je dan echt oprecht nieuwsgierig was geweest had je me een pb gestuurd.

Ik ga er niet opnieuw op in, maar Bergje had me los van die berichten genoeg aanleiding gegeven om te laten merken dat hij het (oa) over mij had. Dat is waarom ik nu even reageerde, maar ik had dat beter even apart bij hem kunnen navragen. Voor mij is het iig afgerond. Dat jij je dan baseert op races toen forza 4 net uit was, toen ik net met dit spel begonnen was (vorige versies amper gespeeld, en zo goed als alleen singleplayer) terwijl je niks weet over de races die wij hier met xbw hebben gereden vind ik vreemd en voorbarig. Ik reed toen in een auto die ik zelf getuned had en dat was bepaald geen succes, daarnaast gaat het er niet om dat ik toen niet won met die auto (vreemd trouwens dat het je nog steeds "dwars zit" dat ik toen met een auto uit een iets hogere klasse reed, wij rijden met xbw ook vaak voor de lol allemaal in andere auto's en daar zit niemand mee), maar het gaat hier om los van je niveau dat je anderen niet dwars zit of kansloos maakt door tegen ze aan te rijden omdat we met schade aan rijden. Dat gaat met de xbw racers over het algemeen heel erg goed en netjes. Daarnaast ben ik ondertussen ook weer een beetje beter geworden in het racen.

Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  15. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Hey Kimi,
    Welkom bij de C(l)up(b)!! Heb jij jouw Sakura tuningshop aandelen nog?:+

En ik maar denken dat ik fel kon reageren op het forumO-)

Het wordt dus de M3 als cupcar?
    Ga ik maar gauw painten.

16. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In principe is de insteek de mx-5.. Hiervoor is eea al opgesteld.

17. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind het ook niet echt gezellig, hoop dat we het nu wel af kunnen sluiten en gewoon verder kunnen gaan met de races en de gezelligheid daar omheen ;)

Ik wilde dus een cup organiseren, maar kwam erachter dat een aantal anderen ook al bezig waren, die zullen binnenkort de nieuwe zondagavondcup lanceren en daar zal toch niet de M3 gebruikt worden. Vind ik zelf wel erg jammer, want vind het een leuke auto. Bassie was ook zo aardig mij zijn hulp aan te bieden bij het opstarten van een cup om bijv. op maandagavond dan een M3 cup te houden, maar ik heb mijn twijfels of dat ik wel alleen wil gaan organiseren en ik denk dat 3 cups in de week wel wat veel is.

Wel jammer dus dat de M3 het niet gaat worden voor de zondagavond, maar ik doe zeker mee met de cup, want vind het racen in online verband erg leuk en erg geslaagd en het is eigenlijk het enige wat ik op het moment nog doe in Forza en ben daardoor ook begonnen met het maken van paints, wat ik ook erg leuk vind.

EDIT: Bassie is me net voor met een berichtje, ik wilde de auto nog niet noemen om je niet het gras voor de voeten weg te maaien, maar was dus idd al van de MX5 uitgegaan, kunnen we de M3 voor een volgende cup gebruiken.

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik wil graag de cup op woensdag blijven doen. Ik denk dat Asjemenou dat ook wel wilt maar misschien kunnen we kijken of we daar met z'n 3'en wat kunnen regelen. We kunnen de BMW dan op woensdag gebruiken zodra de VW cup op zijn einde komt.

Dat zou wel betekenen dat er 2 RWD cups op het zelfde moment zijn, maar daar heb ik persoonlijk helemaal geen problemen mee. Het duurt nog wel een anderhalve maand voordat we met de Scirocco klaar zijn dus we hebben nog wel even.

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Er komt inderdaad een MX-5 cup. Het zou inderdaad een goed idee zijn om de BMW cup te doen zodra de Scirocco cup is afgelopen.

Iedereen die nu baalt dat er geen M3 cup komt, wees gerust. Nu heb je in ieder geval een cup om naar uit te kijken en kan je ondertussen genieten van de MX-5, die leuker gaat zijn dan sommigen denken.

Ik maak zometeen alvast de OP voor de nieuwe cup, waarbij iedereen zich kan aanmelden. Als je wilt bashen op de MX-5, doe dat dan hier en niet in dat topic ;)

20. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    haha, die aandelen waren niets meer waard, dus heb ze niet verkocht:p

Op dit moment verdien ik mijn geld met driften/driftsetups voor ongewone driftauto's. hiermee drift ik dan online en dan komt er redelijk vaak een berichtje of ik de setup verkoop..

met painten houdt ik me bijna niet meer druk, heb een basispaint die ik gebruik om mijn race/drift auto's en daar houdt ik het ook vaak bij.

Deel Deze Pagina