Ok, starten we eerst met de MX5 cup en kunnen we later idd nog een keer een M3 cup houden, mss na de sciroccocup, of mss doen we dan een awd-cup voor de afwisseling, dat duurt nog wel even, maar denk dat 2 cups tegelijk wel voldoende is Ben iig benieuwd naar de mx5 cup.
toch MX 5, ook prima, moet ik wel ff weer opnieuw painten.... Zelfde stijl maar denk ik. En doen we dan die Bassie auto of een nieuw model mx 5?
Ben ik ook benieuwd naar, vanavond komt er meer info, dus denk dat we dan wel te horen krijgen wat voor upgrades er precies opkomen. Was ook al met een paint voor de M3 bezig, maar had daarvoor al een klein stukje aan de MX5 gedaan in dezelfde stijl, dus ga ik daar mee verder
Ja mij ook hoor. snel, krachtig en behendig, maar niet heel moeilijk te besturen. met 350 PK kan je aardig snel gaan en door de behendigheid kun je op hoge snelheid zonder problemen dicht bij elkaar rijden. Als je plots moet remmen of ontwijken reageert hij super snel. Plus hij ziet er echt wreed uit. Mega spoiler, dikke wide body en een lekker geluidje.
Doe mij VW Polo (GTI?) met leuke upgrades maar Alhoewel de RWD MX5 me erg goed bevalt, beter dan verwacht.
Die 350z lijkt me écht een wrede cup auto! VW Polo gti is ook leuk, maar standaard valt ie erg tegen vind ik, beetje langzaam. En met te veel upgrades wordt ie snel onvoorspelbaar. MX5 heb ik nog niet mee gereden, althans niet tijdens de cup! Binnenkort komt er weer een nieuwe carpack, welke auto is daarvan gratis?
Laatst Forza4 aangeschaft dus i'm in! Misschien een Abarth 500, VW Golf, Renault Clio? Zolang het maar s'avonds door de weeks is vind ik het goed!