1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Lord of the Rings: War in the North

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 mrt 2010.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah je wordt gedwongen om steeds een difficulty hoger te gaan als je de game uitspeelt he :+ Maar je char's worden wel steeds sterker, dus eigenlijk merk je het niet zo. Volgens mij is een legendary playthrough met lvl 30-40 characters zelfs het makkelijkst.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar dan heb ik nog een vraagje:

    Ik ben nu met mijn level 25 chars bezig op normal. Als ik nu new game kies, weer op easy bijvoorbeeld, kan ik dan ook die level 25 meenemen of moet ik eerst die op Normal afmaken?

    Behoorlijk kut zo. Ik level dan liever even nog een paar levels op easy.
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Lord of the Rings War in the North Dwarf Pack: RF3CJ-F47R4-73Q2M-GWJQK-TTTMZ
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    *redeemed. Dank je! Wilde binnenkort toch aan een Heroic playthrough beginnen. :9
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als jij hem op de 1000 haalt word ik chagrijnig. :'-(
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Nog een Dwarf pack:

    7C446-9R2QP-F6WDH-3TWCM-99VDZ
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ben deze nu aan het spelen maar weet nog niet precies wat ik er van moet denken. Het Lord of the Rings thema spreekt me erg aan, en ik heb dan ook graag de wat oudere spellen zoals Return of the King en Battle for Middle Earth gespeeld. Ik zat alleen nog altijd te wachten op die ene goede LoTR RPG game. Is dat deze dan? Nee...toch niet.

    Het epische LoTR sfeertje van de films wordt bij lange na niet behaald. Ik kan niet goed verklaren hoe dat komt... misschien het ontbreken van de mooie bekende soundtracks, misschien door de ietswat saaie dialogen, misschien door het feit dat heel veel gear op elkaar lijkt, misschien door de beetje eentonige gameplay... Ik weet 't niet precies.
    Return of the King was ook wat eentonig (simpele Hack&Slash game), maar dat ademde wel écht LoTR uit. Battle for Middle Earth heeft ook zo'n feeling. War in the North in veel mindere mate.

    De stemmen komen heel emotieloos en eentonig over. De stemmen uit bijvoorbeeld de RTS game Battle for Middle Earth waren vele malen beter.
    Ook is de opzet van het spel wat eentonig:
    'Loop naar locatie' > 'Je kunt niet verder' > 'Hele horde aan vijanden komt je bestormen' > 'Hak iedereen dood' > 'Er gaat ergens een deur ofzo open waardoor je verder kunt' > 'Je loopt naar nieuwe locatie' > 'Repeat...'.
    Verder, als je een ballista tegenkomt weet je ook al meteen hoe laat het is.

    Dit spel heeft gewoon net niet wat je graag wilt zien in een LoTR RPG spel. Natuurlijk is het leuk om even te spelen, maar het kan op den duur niet blijven boeien. Het wordt dan dus toch wachten op de MERP (Middle Earth Roleplaying) mod voor Oblivion en/of Skyrim.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hier kan ik me wel in vinden en dat laatste zinnetje zit ik al jaren op te wachten. Met mij miljoenen anderen denk ik. Misschien als de Hobbit uit komt? Ik verwacht vette aankondigingen voor de komende E3.
     
  9. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ieder gamer en een beetje LoTRfan wil dit echt wel, volgens mij.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Yep en het liefst de wereld gemaakt door Bethesda en het verhaal en zijmissies door BioWare. Als dat gebeurt plak ik een fapposter op de voordeur. :+
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja dat was eerst een project genaamd The White Council.. ik heb daar maanden op lopen geilen, alleen was dat uiteindelijk wel gecancelled.. :mad:
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is staat het project nog ergens in een koelkast, ergens in een kelder diep weggestopt. Ze hebben het toen wel bewaard, maar niemand heeft er tot nu toe ooit verder mee willen gaan.
     
  13. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, we wachten wel.
    Mss een release met de nextgen, zou te awesome zijn. Al lijkt me het ook een droom :p.
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik weet niet waar dit nu allemaal weer over gaat, maar MERP is iets anders dan dat White Counsil. Het MERP project staat ook niet in de koelkast. Ik had het over de mod voor Oblivion (fan-created) waar nog altijd aan gewerkt wordt. Momenteel wordt ook gekeken of deze geport kan worden naar Skyrim. Progressie gaat helaas redelijk langzaam met zo'n groot project.
    Misschien ook aardig voor jullie om in de gaten te houden, om de LotR-honger proberen te stillen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gelukkig kun je altijd Rome Total War nog doen, LOTR stijl. Zelf nooit gespeeld, maar het is wel toffe shit. :9
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  18. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een medieval 2 Kingsdom mod, niet Rome ;)
     
  19. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Er zijn inderdaad ook meerdere Lotr Mods voor Rome: Total War. Zoek maar eens naar
    Thirth Age: TW, Fourth Age: TW en Lotr: TW. Dit zijn mods die alles van Rome en/of Medieval 2 aanpassen en in een Lotr jasje steken. Zit heel wat moois tussen.

    Edit:
    @Tyspolir: Zowel voor Rome als Medieval zijn Lord of the Rings mods.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, dat dan. :cool:
     

Deel Deze Pagina