[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie dat meerdere mensen een kippevel moment hadden, echt geweldig gedaan dat stukje, en dat in combinatie met de muziek, gewoon prachtig. Ik was al bezig met een tweede playthrough van ME2, maar direct na de demo 2 a 3x gespeeld te hebben ben ik gelijk verder gegaan met ME2. Nice is dat hoor.

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    MP valt me erg mee! Vermakelijk om te spelen.

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Hahaha... Ben ook weer bezig met een nieuwe playtrough van ME2 ;)

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga expres die SP demo NIET spelen. Ik ga mezelf gewoon verrassen als de full game uit is. :D

Multiplayer boeit me totaal niet in een game als Mass Effect. Vind het altijd maar hatelijk als er bij een single player titel even snel een multiplayer in gegooid word. :mad:

5. Seh

Seh Guest

Ja echt schijt vervelend dat je met je maten een beetje kan knallen in het Mass Effect universum!

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Niet local zeker? Meh, dan lijkt het me niet zo tof.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Op sommige sites zeuren mensen weer dat Bioware gewoon vreselijk slecht is in het schrijven van dialogen en verhaal. Omdat Shepard zegt 'We fight, or we die!!!' ..god oh god wat is Bioware dan slecht met dialogen zeg, zucht. Nee het is misschien niet de allerbeste dialoog in een game, maar vreselijk slecht? No way!

8. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met 'xboxlol' eens hoor. Typisch weer EA; zorgen dat er een multiplayer bij 'moet'. Ook al is de MP vermakelijk of vet, bij dit soort titels hoort gewoon geen multiplayer.

9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, had er van mij ook niet bij gehoeven.

Na een aantal potjes merk ik toch wel dat de MP het niet lang vol gaat houden.

10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    De multiplayer is ook niet verplicht voor het spel natuurlijk. Het is een extraatje denk ik. Gelukkig zijn de multiplayer achievements ook Singleplayer achievements, in dat opzicht wijkt het wel af van de gemiddelde EA game met "verplichtte" multiplayer ;). De multiplayer geeft je alleen maar een paar extraatjes die het spel misschien makkelijker maken voor je qua resources.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar ik neem aan dat Bioware de waarheid gesproken heeft, en dat is dat een volledig ander team aan de MP gewerkt heeft. En in dat geval heeft dat geen invloed op de campaign gehad.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Yeah. Kan de game lekker easy spelen voor de full story experience. Me like! :9

Insanity ga ik echt niet doen, zeker niet na Mass Effect 2. Nooit afgemaakt daar en met goede reden imo. 8)

13. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben juist van plan om binnenkort vanaf deel 1 op insanity te gaan doen :').

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Deel I is voor sommigen, mij ook wel een beetje, een lachertje op de hoogste stand. Level 60 Soldier met immunity and shield boost + Ashley en Wrex + squad active powers en natuurlijk collossus armor en je speelt net als op casual. :9

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.943
    Deel 2 is ook een lachertje op de hoogste stand, zolang je maar genoeg geduld hebt.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Op basis van de demo:

Je kan Mass Effect 3 als volgt spelen:

Shooter
    RPG
    Verhaal
    Shooter/Verhaal

Dit is instelbaar in de demo, dus ook in de full game.

Naast dat is de difficulty aanpasbaar afhankelijk van wat je wilt en wat je ingesteld hebt.

MP is overbodig!

Campaign word echt ubermoddervet. Zonder te spoilen over de campaign uiteraard, maar wel dat het een wilde achtbaan is van ongekende epicness, alleen al het begin, waar al maanden dingen over bekend zijn.

Ik stel op basis van de demo voor dat de XBW redactie alvast het vinkje legendarisch invult! :thumbs:

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn gewoon serieus mensen die lopen te bitchen op dit op GT en andere sites...

[yt]PMI3j8JYsi8[/yt]

Ja het ziet er misschien wat cheap uit...maar ze vergeten voor het gemak verder wel dat er een ziek grote reaper rondloopt en de behoorlijk indrukwekkende draw-distance en hoe episch alles eruit ziet. Zeikwijven soms zeg.

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ow, dit is wel een game-breaker voor mij. Ze verwachten toch niet dat ik dit ga spelen... :{

:confused:

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb net even de demo op mijn PS3 binnen gehaald, was toch echt benieuwd. En ik wilde sowieso al voor de 360 versie gaan, want het is gewoon mijn favo console, tenzij de PS3 versie gewoon duidelijk beter/mooier was geweest. Niks van dat alles, sterker nog...hij is slechter.

Qua graphics allemaal hetzelfde, gewoon heel ok maar die framerate..wattafuck?!!! Zodra de intro begint met het jochie en normandy, dan zie je de duidelijk slechtere framerate al. En wanneer de gameplay begint, ik draaide de camera rond en het stotterde als een gek, het was echt moe-makend. Op 360 ging dit vloeiend als boter, damn zoon!

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, zag het vanochtend op het BioWare forum. Zit vol met zeikers om de kleinste dingen.

Lekker care, enige wat ik heb gelezen tot nu toe wat ik minder vind (misschien dat het in de full game anders is) is dat de trial tegen Shep wegens je acties in Arrival niet echt voor komt. Had een dikke zitting verwacht aan het begin van de game, maar goed SP demo niet gespeeld dus kan niet oordelen.

Dat de game misschien nog meer actie bied dan ME2 vind ik niet erg. Mix tussen ME1 en ME2 en ik ben tevreden. Zolang er nog maar wel genoeg toffe conversaties zijn en dikke epische actie met ultieme filmpjes.

Laatst bewerkt: 15 feb 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina