Ik vind het helemaal goed hoor, zou het zelf ook niet eerlijk vinden als een "newbie" ff voorrang kreeg
Mooie racecalender Ga morgen de set up downloaden en natuurlijk ook de stickers. Wel ff andere sushi deze rearwheel drive mx5 na de AWD S2000. Ik heb zelf een voorkeur voor RWD, ben dus happy. Ook de keuze voor de full racetracks is helemaal toppie!
Ik zou me ook graag aanmelden voor deze cup. Superauto, kan niet anders zeggen _0_ en een hele mooie tracklist! Fujimi
A klasse, hij staat in de clubgarage. Donkergrijze auto met groene velgen. Weet niet of de tune al te downloaden is bij Blauw Hok. Sorry B Tender, was je vergeten bij de "van te voren ingeschreven" mensen lol.
Ik zie dat hij ook de spoiler voor heeft gekregen. Ga er morgen ff lekker mee rijden en wat nadenken over een paint.
maaruh... ben je nou verplicht om ze allemaal mee te doen? Zoals gezegd, ik zal niet altijd kunnen, maar wil wel graag meedoen. Winnen doe ik toch niet als ik de andere deelnemrs zo eens zie Maar moet ik wachten op een afvaller aangezien ik als backup sta? Soort van "2e k(n)eus" Was de 11e die mezelf aanmeldde.
Gaaf! Het ziet er allemaal heel vet uit. Ga mn best doen op een mooie paint en verheug me op de cup. Zal wel flink wennen zijn aan de RWD-auto en weer veel behoorlijk nieuwe tracks voor mij (meeste wel een paar keer gereden, maar ken ze niet echt goed), dus wordt een leuke uitdaging. dikke complimenten voor de organisatie!
Ik weet niet hoe het met deze auto is, die mss wat meer zal glijden, maar met de peugeot was het ook verre van nodig om te pitten qua banden op de Nordschleife.
Doordat Turn 10 is gaan samenwerken met een bandenfabrikant. hierdoor hebben de banden een veel echter karakter gekregen en dus daarom gaan ze veel langer mee ingame, vind ik opzich ook jammer. maar het is wel realistischer. Met racen heb ik het nog nooit nodig gehad om te pitsen voor mijn banden, maar bij driften wel degelijk. 8 rondjes Maple Valley full met mijn 600pk GT-R is toch echt een bandenslijtage van 50-60% achter...
Blijft de verplichte tune V1.0 onveranderd of is te verwachten dat er aangepaste versies komen per track of zelfs nog wordt aangepast voor a.s. zondag? Zijn de verplichte stickers al te downloaden? Kon ze niet vinden in shop van Nori Ceramic, de tune wel bij Blauw Hok.
Er zal één tune gebruikt worden gedurende de hele cup, in principe is dat deze tune. Ik heb 'm een versienummer gegeven zodat wij de tune nog kunnen aanpassen in de aanloop naar de eerste race, mocht dat nodig zijn.
Deelnemers uit eerdere cups hebben voorrang, dus voor nu sta je inderdaad op de backup lijst. Een race missen kan en is geen groot probleem. Maar dat hebben we natuurlijk liever niet. Wanneer iemand een race niet kan rijden dient hij zich van te voren af te melden in dit topic zodat zijn startplaats, voor de betreffende race, gegeven kan worden aan een racer van de backup lijst.
Had je mijn berichtje op de Xbox nog ontvangen? Ik heb de unlocked vinylgroep nodig van xboxworld en tru voor die stickers
Was bezig met painten van mijn MX5 niet in de brievenbus gekeken. Ik zal zo de speelDOOS aanzetten en de stickers giften zodat zij unlocked zijn. P.s. Als ik moet helpen met stickers maken dan wil daar wel tijd in steken. Mijn w.i.p. voor de MX5: Thema: L'Óreál Paris..."Omdat ik het waard ben"